X
    Categories: Facebook

Are Social Ads Working?

Τον Ιούλιο του 2011, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήρθαν σε επαφή με ένα νέο είδος μηνυμάτων, τα οποία είχαν τη μορφή διαφήμισης. Μέσω tweet προώθησης και posts στο Facebook η νέα διαδικτυακή διαφήμιση, έφτασε σήμερα να αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Είναι κοινή παραδοχή ότι τα social media είναι το μέρος που κινούνται οι εν δυνάμει καταναλωτές και συνδυάζουν την ενημέρωση με την διασκέδασή τους. Μόνο το Facebook, αυτή τη στιγμή έχει τον ιλλιγγιώδη αριθμό 1,11 δισεκατομμυρίων χρηστών, ενώ υπάρχουν 200 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες στο Twitter. Το 2012 οι Αμερικάνοι πέρασαν έναν μέσο όρο των 6,5 ωρών την ημέρα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ας δούμε κάποιους από τους λόγους που η διαδικτυακή διαφήμιση, κυριολεκτικά, απογειώνεται!

Οι αριθμοί δε λένε ψέματα: Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν Tweet προώθησης και Facebook posts επειδή απλά «δουλεύουν». Ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις (banner) λίγο – πολύ αγνοούνται ( με click 0,2% των φορών που προβάλλονται), τα Tweet προώθησης παρουσιάζουν engagement από 1 έως 3%  (15 φορές πιο αποτελεσματικά)!

Η ανάγκη για ταχύτητα: Η σύνδεση στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η δημιουργία ενός post και η ανάρτησή του, απαιτούν ελάχιστο χρόνο για την προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας στο κοινό τους, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και εύκολο fishing της άποψης και της γνώμης των καταναλωτών. Η ευελιξία και το ελάχιστο χρηματικό κόστος αποτελούν δυο από τους βασικούς παράγοντες ανέλιξης της διαδικτυακής διαφήμισης.

Ασφαλής/αλάθητη διαφήμιση: Οι διαρκείς βελτιώσεις στις πλατφόρμες όπου δημιουργούνται οι καμπάνιες αγγελιών προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, ενώ, η δημιουργία ενός post που απευθύνεται στο κοινό όσο και η διαχείριση του Facebook και το twitter, είναι πραγματικά εύκολη υπόθεση.

Κατά κάποιον τρόπο η διαδικτυακή διαφήμιση είναι εγκεκριμένη από το πλήθος, σε αντίθεση με παλιότερου τύπου διαφήμιση (banners). H επιλογή share από τον χρήστη που έκανε like αποτελεί «διαβατήριο», ώστε να γίνει η προώθηση του post/tweet σε άλλους φίλους, ως κάτι νομιμοποιημένο και ελεγμένο. Για τους καταναλωτές αυτό σημαίνει λιγότερες ενοχλητικές, χαμηλής ποιότητας αγγελίες και περισσότερο περιεχόμενο που πραγματικά αξίζει ή είναι ενδιαφέρον γι’ αυτούς.

Οι δαπάνες για μηνύματα προώθησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προβλέπεται να τριπλασιαστούν από 1,5 δισ. δολάρια, σε 3,9 δισεκατομμύρια το 2016, σύμφωνα με μια νέα αναφορά από τους αναλυτές αγοράς της BIA/Kelsey. Η Nielsen αναφέρει ότι τα τρία τέταρτα όλων των διαφημιστών έχουν περάσει στη πληρωμένη μόδα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης  αποσπώντας χρήματα από τα παραδοσιακά banner και άλλα διαδικτυακά κανάλια.

Με άλλα λόγια, είτε σας αρέσουν είτε όχι, τα Tweets και τα Post προώθησης στη ροή του αγαπημένου σας μέσου κοινωνικής δικτύωσης, μάλλον, ήρθαν για να μείνουν.

Vasia Roufa: Η Βάσια Ρούφα είναι Account Executive στη Socialab και έχει αρθρογραφήσει και σε ειδησεογραφικό site.

This website uses cookies.