X

Barbie + Ken = C(yber) L.F.E

Το Facebook φιλοξενεί το page του πιο διάσημου θηλυκού παγκοσμίως. Είναι 28 cm, οδηγεί Corvette κάμπριο και λατρεύει το ροζ. Αναφέρομαι στην πανέμορφη Barbie που έχει αγαπηθεί από κορίτσια και αγόρια ενώ η ζωή της έχει αποκτήσει ρεαλιστικές διαστάσεις καθώς ζήσαμε όλοι το συγκλονιστικό χωρισμό της με τον Ken το 2004 την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Εφτά χρόνια μετά, οταν ο Κen πενηντάρησε, ως ώριμος πλέον άντρας αποφάσισε να διεκδικήσει τo ταίρι του με τη βοήθεια των δημιουργών της. Το marketing της Mattel έστησε μια τεράστια καμπάνια στα Social Media για την επανασύνδεση του θρυλικού ζευγαριού αξιοποιώντας όλα τα μέσα που διέθεταν (Facebook, Twitter, Foursquare, YouTube).

Δημιουργήθηκε ένα site όπου οι επισκέπτες του και φανατικοί λάτρεις της ξανθομαλλούσας είχαν τη δυνατότητα να ψηφίσουν για το αν η Barbie έπρεπε να δεχτεί πίσω το Ken  ή οχι. Ανάλογα με το τι ψήφιζαν,ο δείκτης  του love-meter αποκάλυπτε την απόφαση του κοινού!

Οι χρήστες ακολουθούσαν τις κινήσεις που έκανε ο Ken στα social media (Facebook,Twitter,Foursquare) στο πλαίσιο της προσπάθειάς του να ξανακερδίσει την καρδιά της αγαπημένης του, ενώ εκείνη απαντούσε με αναρτήσεις στους προσωπικούς της λογαριασμούς σε Facebook και Twitter ευχαριστώντας τον Ken για τις γενναιόδωρες κινήσεις του και ζητώντας από τους χρήστες να τη βοηθήσουν να χειριστεί την κατάσταση. Τι να τις κάνεις τις φίλες όταν είσαι στα social media;!

Το αποτέλεσμα; Το ζευγάρι επανασυνδέθηκε υπό την ευλογία των social media!

Η καμπάνια ξεκίνησε αρχές Ιανουαρίου του 2011, ολοκληρώθηκε στις 14 Φεβρουαρίου και τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά καθώς οι fans στη σελίδα της Barbie στο Facebook αυξήθηκαν κατά 34% ενώ το engagement με το κοινό κατά 200% μέσα από comments, likes και shares.

Tην ημέρα της επανασύνδεσης, τη 14η Φεβρουαρίου του 2011 οι λέξεις Barbie και Ken αναφέρονταν στο Twitter κάθε δύο λεπτά και ήταν trending topic σε 15 χώρες μεταξύ των οποίων η Νέα Υόρκη, το Los Angeles, το Dallas, η Atlanta, το Chicago και το San Francisco.

Το site που δημιουργήθηκε για να φιλοξενήσει το «μετρητή αγάπης» συγκέντρωσε 5.000.000 page views και εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθοι του trendy διδύμου ψήφισαν για το αν θέλουν να ξανανάψει η φλόγα μεταξύ τους – ξεχνώντας απ’ότι φαίνεται την πλαστική τους φύση-.

Η πρόβλεψή μου;

Ως γνωστόν η ξανθιά καλλονή από το Malibu λατρεύει τις περιπέτειες, τη θάλασσα και τον ήλιο. Μήπως ήρθε η ώρα να βρεί έναν καινούργιο έρωτα εδώ στην Ελλάδα; Άλλωστε όλοι ξέρουμε τι ακούγεται για τους Έλληνες εραστές!

Μαρία Αναστασίου: Η Μαρία Αναστασίου είναι έμπειρη fashion editor και εργάζεται στη socialab στο τμήμα Business Development.

This website uses cookies.