Οι πολυεθνικές θέλουν να δείξουν ότι κάνουν δουλειά στα social media και βάζουν links στα sites τους με την ένδειξη «Μοιράσου το στο Facebook». Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και ίσως κερδίσεις ένα iPhone.
Seriously?
Αυτό είναι η στρατηγική μιας πολεθνικής στα social media; Μέχρι εκεί έφτασε η φαντασία της διαφημιστικής σας;
Επαναλάβατε μετά από μένα:
Τα social media δεν είναι διαφήμιση. Είναι επικοινωνία μεταξύ χρηστών!
Το να βάλουμε μια διαφημιστική να μας τρέξει, είναι σαν να βάζουμε ένα χτίστη να μας σχεδιάσει το σπίτι των ονείρων μας.
Μήπως είναι καιρός να βρείτε έναν Αρχιτέκτονα γι’ αυτή δουλειά;
View Comments (0)
xa xa swstos!
Δεν συμφωνώ. Άσχετα αν είναι καλή η καμπάνια ή όχι δείχνει να "πιάνει" το "στόρυ" των social media.
Ειλικρίνεια. Αυτό περιμένεις από ένα brand. Ειλικρίνεια και values. Ότι περισσότερο, απλά επεμβαίνει στην προσωπική ζωή των χρηστών.