X

Chipotle: Μια επιτυχημένη «συνταγή»

Η Chipotle ξαναχτυπά! Και για όσους δεν τη γνωρίζετε, αποτελεί τη μεγαλύτερη αλυσίδα tex-mex εστιατορίων, στην Αμερική.

Υποστηρίζοντας τα φρέσκα συστατικά και μόνο (το λεγόμενο food with integrity), επιχειρεί να γίνει η πρώτη αλυσίδα εστιατορίων, που δε χρησιμοποιεί κανένα γενετικά παρασκευασμένο συστατικό.

Ο τρόπος που βρήκε να υποστηρίξει τη θέση της αυτή, είναι μια μίνι-ταινία κινουμένων σχεδίων, το “The Scarecrow”, όπου σ’ένα κόσμο, που κυριαρχεί η βιομηχανοποίηση των φυσικών πόρων, ένα σκιάχτρο, υπόδουλο στα κοράκια, βρίσκει σωτηρία στα φυσικά προιόντα.

Η ιστορία αυτή προωθεί με τον καλύτερο τρόπο το iOS παιχνίδι της εταιρείας, με το ίδιο θέμα.

Ωστόσο, η πρωτότυπη αυτή ιδέα δεν αποτελεί ένα τολμηρό εγχείρημα, αλλά μια μελετημένη εξέλιξη. Με οδηγό και πάλι την καλλιέργεια ενός καλύτερου κόσμου (Cultivate a better world), h αρχή έγινε το 2011 με το “back to the start“, ένα animated film, που τονίζει τα οφέλη της καλλιέργειας και τις επιπτώσεις της βιομηχανοποίησης.

Αυτό ήταν ένα εγχείρημα, στο οποίο ξοδεύτηκε κυρίως χρόνος και έμπνευση, παρά χρήματα. Και πέυχε! Δημιουργήθηκε buzz, ταυτοποιήθηκε το κοινό τους, ως σκεπτικιστές και “Millenials”, και διαμορφώθηκε ο χαρακτήρας και η κατεύθυνση του brand.

Η επιτυχία αυτή επέτρεψε τη δημιουργία μιας υπερπαραγωγής, όπως είναι το “The Scarecrow”. Συνταγή που έχει επιτυχία δε την αλλάζεις, και γι’αυτό και η Chipotle φρόντισε να μη την αλλάξει και να την εξελίξει. Το ρίσκο μικρό, η επιτυχία μεγάλη!

Συμπέρασμα: Μια επιτυχημένη στρατηγική, μια καταπληκτική υλοποίηση και μια αλυσίδα εστιατορίων, που ξεχωρίζει!

Fragiskos Kavroudakis: O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

This website uses cookies.