X

Ιατρικός τουρισμός και social media

Ο ιατρικός τουρισμός γνωρίζει μεγάλη άνθηση.

Και επειδή υπάρχει ιατρικός τουρισμός με βάση δύο βασικά κριτήρια (κόστος ή εξειδικεύση) και σε δύο βασικούς γεωγραφικούς άξονες (εσωτερικό ή εξωτερικό), ας διευκρινήσω πως επί της παρούσης αναφέρομαι στην πρακτική κατά την οποία ασθενείς από μία χώρα επισκέπτονται μια άλλη χώρα με χαμηλότερες αμοιβές σε ιατρικά και παραϊατρικά επαγγέλματα για να κάνουν μια εγχείρηση ή θεραπεία.

Το θέμα είναι απλό: Μια κλινική σε μια χώρα με χαμηλά κόστη μπορεί να διαφημιστεί σε άλλςε χώρες για να προσελκύσει κοινό. Συνήθως, οι νόμοι της χώρας και οι κανονισμοί των οικείων ιατρικών συλλόγων δεν το απαγορεύουν αυτό και έτσι μια κλινική στα πέρατα της Ινδίας μπορεί να αποκτήσει για πελάτες Ευρωπαίους και Αμερικανούς οι οποίοι θα απολαύσουν εξίσου καλή θεραπεία με μόνο ένα μέρος του κόστους που θα είχαν στην πατρίδα τους.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση λοιπόν είναι μια εταιρεία με έδρα το Λονδίνο η οποία διαφημίζεται ενεργά τόσο στην εκεί αγορά όσο και στην ελληνική (με στοχεύσανε, έτσι την έμαθα) και η οποία προωθεί αποκλειστικά κλινικές στη Τουρκία.

Σαν κίνηση το βλέπω εξαιρετικό και θα ήθελα να δω αντίστοιχες κινήσεις για incoming tourism και στην Ελλάδα με βάση ένα marketing plan στα digital (social και search ταιριάζουν εδώ) από κλινικές στην Ελλάδα.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Πολύ καλό και επιτυχημένο σε κάθε περίπτωση όμως χρειάζετε έρευνα αγοράς,ίσως μάλιστα κάποιοι να μην μας δίνουν στοιχεία.

This website uses cookies.