X
    Categories: Case Studies

Coca Cola Village

Προσωπικά, έχω σε μεγάλη εκτίμηση πολλά projects που βλέπω να βγαίνουν από το Ισραήλ. Ένα από αυτά είναι το Coca-Cola Village, το οποίο συνδυάζει τη φυσική παρουσία των καταναλωτών με την αξιοποίηση των social media.

Το project είχε ως εξής:

Σε ένα water park, προσεκλήθησαν καταναλωτές στους οποίους δόθηκε ένα βραχιολάκι (wristband) με RFID. Το κάθε βραχιολάκι ήταν συνδεδεμένο με το λογαριασμό του χρήστη στο facebook.

Όποτε κάποιος έβαζε το βραχιόλι του σε ένα RFID reader στα διάφορα checkpoints μέσα στο Coca Cola Village, όπως ονομάστηκε το water park, γινόταν ένα like στο σχετικό σημείο και γινόταν και η σχετική ανάρτηση αυτόματα στο προφίλ του χρήστη. Και όποτε ανέβαινε μια φωτογραφία, οι χρήστες αμέσως επισημαίνονταν (tag) σε αυτές.

Το αποτέλεσμα; Κατά μέσο όρο κάθε χρήστης ανέβασε πάνω 54 αναφορές με την Coca-Cola στο προφίλ του.

Καλό, δυνατό και σίγουρα άνοιξε το δρόμο για πολλές νέες ιδέες. Είναι θέμα χρόνου να κάνει κάποιο brand κάτι αντίστοιχο (και μεγαλύτερο) στην Ελλάδα.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.