Coca Cola Village
Προσωπικά, έχω σε μεγάλη εκτίμηση πολλά projects που βλέπω να βγαίνουν από το Ισραήλ. Ένα από αυτά είναι το Coca-Cola Village, το οποίο συνδυάζει τη φυσική παρουσία των καταναλωτών με την αξιοποίηση των social media.
Το project είχε ως εξής:
Σε ένα water park, προσεκλήθησαν καταναλωτές στους οποίους δόθηκε ένα βραχιολάκι (wristband) με RFID. Το κάθε βραχιολάκι ήταν συνδεδεμένο με το λογαριασμό του χρήστη στο facebook.
Όποτε κάποιος έβαζε το βραχιόλι του σε ένα RFID reader στα διάφορα checkpoints μέσα στο Coca Cola Village, όπως ονομάστηκε το water park, γινόταν ένα like στο σχετικό σημείο και γινόταν και η σχετική ανάρτηση αυτόματα στο προφίλ του χρήστη. Και όποτε ανέβαινε μια φωτογραφία, οι χρήστες αμέσως επισημαίνονταν (tag) σε αυτές.
Το αποτέλεσμα; Κατά μέσο όρο κάθε χρήστης ανέβασε πάνω 54 αναφορές με την Coca-Cola στο προφίλ του.
Καλό, δυνατό και σίγουρα άνοιξε το δρόμο για πολλές νέες ιδέες. Είναι θέμα χρόνου να κάνει κάποιο brand κάτι αντίστοιχο (και μεγαλύτερο) στην Ελλάδα.