X
    Categories: Social Media

Μπράβο στο marketing της ΑΒ Βασιλόπουλος!

Με αποφασιστηκότητα και ταχύτητα απάντησε η αλυσίδα σουπερμάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στην αγανάκτηση του κοινού σχετικά με την προβολή της Χρυσής Αυγής μέσα από την εκπομπή του Γιώργου Τράγκα όπως αυτή εκφράστηκε στα social media.

Μία και μόνο ανάρτηση από το blog «Ύποπτο Μούσι» ήταν αρκετή για να ενώσει το κοινό και να ζητήσουν αλλαγές από τις περίπου 30 εταιρείες που διαφημίστηκαν στην εν λόγω εκπομπή.

To blog προκάλεσε μια έντονη αντίδραση στο Twitter και το γεγονός πως η ΑΒ έχει λογαριασμό εκεί της επέτρεψε να καταλάβει την πραγματική αξία του να πάρει το μέρος του κοινού.

Προσωπικά χάρηκα που περίπου 20 άτομα έκαναν like στη δική μου ανάρτηση στον τοίχο τους στο Facebook:

Έτσι, η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν η πρώτη εταιρεία που ανακοίνωσε πως όχι μόνο δε γνώριζε το περιεχόμενο της εκπομπή (όπως είπαν και όλοι οι διαφημιζόμενοι και προσωπικά το βρίσκω λογικά) αλλά πήγε στην καρδιά του θέματος και ανακοίνωσε ξεκάθαρα αυτό που θέλαμε όλοι να ακούσουμε: αποσύρει τις διαφημίσεις της από την εκπομπή του Τράγκα. Η κίνηση αυτή έφερε το κοινό με το μέρος της πάρα πολύ γρήγορα.

Το Ύποπτο Μούσι είχε κι άλλες αναρτήσεις τις επόμενες μέρες σχετικά με την αντίδραση του κοινού και των εταιρειών και κάλεσε το κοινό να στείλει emails στους marketers για να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους (Follow up posts: #1, #2, #3…)

Μπράβο λοιπόν στο Βασιλόπουλο που πρωτοστάτησε και ελπίζουμε να ακολουθήσουν κι άλλοι.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • μπράβο στα αντανακλαστικά του μάρκετινγκ του ΑΒ αλλά και στο μπλογκ που ξεκίνησε το θέμα

This website uses cookies.