X
    Categories: Facebook

Facebook Home

Το Facebook Home φαίνεται να μην έχει κάνει ιδιαίτερα καλή αρχή ανάμεσα στους πρώτους χρήστες που το εγκατέστησαν.

Κατά τη γνώμη μου, σε μεγάλο βαθμό, αυτό έχει να κάνει με το ότι το home δεν κάνει ακριβώς κάτι καινούριο, απλά κάνει αρκετά πράγματα πιο γρήγορα και εύκολα.

Παράλληλα όμως πολλοί χρήστες παραπονιούνται για τη χρήση της μπαταρίας ή για το ότι πολλά πράγματα από το feed τους εμφανίζονται στη lock screen.

Η εφαρμογή στο Google Play έχει ένα μέσο όρο 2,5 αστεριών στα 5, που την κάνει κατά ένα αστέρι λιγότερο δημοφιλή από την εφαρμογή του Facebook στο Android κοινό και κατά δύο αστέρια λιγότερο δημοφιλή από την εφαρμογή Facebook Messenger.

Ίσως είναι ακόμα νωρίς για συμπεράσματα, αλλά με ένα κακό launch, η εφαρμογή μπορεί να θαφτεί και το project να αποτύχει ή απλά να χρησιμοποιείται από περιορισμένη μερίδα του κοινού. Αντίστοιχο launch είχε κάνει το Google+ και βλέπουμε που βρίσκεται ακόμα.

Τι σημαίνει αυτό για τους marketers;

Ακόμα κανείς δε γνωρίζει σίγουρα, αλλά η δική μου προσέγγιση είναι πως αν το Facebook Home «πιάσει», οι χρήστες θα βλέπουν περισσότερα posts από φίλους τους στο κινητο, αφήνοντας περισσότερο real estate στο desktop (full web) version για περιεχόμενο από σελίδες. Θυμίζουμε πως οι χρήστες στο desktop version είναι πιο σημαντικοί, αφού το desktop version επιτρέπεται και η κατανάλωση περιεχομένου και το engagement σε tabs.

 

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.