X

Αλλαγές σε Google και Facebook για τα content sites

Έχετε ένα content site; Δηλαδή Blog ή Portal ή ειδησεογραφικό site;

Τότε μάλλον πρέπει να μάθετε για τις αλλαγές αυτές γιατί σας επηρεάζουν (αρνητικά) αν δεν τις λάβετε υπόψη σας.

Αλλαγή πρώτη: Το google λανσάρισε το “standout” tag.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε αλλαγές στο CMS σας ώστε να μπορείτε να μαρκάρετε κάποια θέματά σας ως εξέχοντα (featured) προκειμένου να τυγχάνουν μεγαλύτερης προσοχής από τον γίγαντα των αναζητήσεων.

Αυτό μπορείτε να το κάνετε μόνο για μέχρι 7 άρθρα την εβδομάδα. Αν το κάνετε περισσότερο, το Google αγνοεί όλο το tag για όλο το site. Εξαίρεση αποτελεί το να θέλετε να δώσετε ένα featured link σε άλλο site, όπου εκεί μπορείτε να δώσετε απεριόριστη αξία.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι όμιλοι που έχουν περισσότερα από μόνο ένα website μπορούν να ανταλλάξουν μεταξύ τους links ως featured και να ανέβει η αξία τους σε σχέση με άλλα sites που δεν αξιοποιούν το tag αυτό.

Αλλαγή δεύτερη: Το facebook έδωσε περισσότερη σημασία στο EdgeRank

Σε περίπτωση που την τελευταία εβδομάδα δεν επισκεφθήκατε τον Άρη για ένα σύντομο ταξίδι, κάτι θα πήρε το μάτι σας για τις αλλαγές στο Facebook.

Αυτές επηρεάζουν άμεσα το τι βλέπουν τελικά οι χρήστες από τις αναρτήσεις που κάνετε στη σελίδα σας στο Facebook.

Τα περισσότερα content sites έχουν μια σελίδα στην οποία αναρτούν πολλές φορές τη μέρα ή αναρτούν μέσω RSS. Το ξέρω γιατί αυτή (η δεύτερη) είναι μια αμαρτία που κάνω κι εγώ στη σελίδα του Suit. Αλλά το Suit δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό και τα pageviews του δεν αντιστοιχούν σε διαφημιστικό έσοδο.

Η τακτική αυτή όμως για μεγάλα sites είναι μεγάλο λάθος, καθώς με τις νέες αλλαγές το facebook έκανε ακόμα πιο δύσκολο για τους συχνούς posters (σελίδες ή άτομα) να εμφανίζονται συχνά στους fans τους. Ρίξτε μια ματιά και στο σχετικό άρθρο.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Μια σημείωση από εμένα: Το "standout" value [ και όχι tag όπως το διάβασα σε όλα τα άρθρα παγκοσμίως, το tag/element είναι το "link" και το attribute είναι το "rel" ] έχει να κάνει μόνο με το Google News και απ' όσο είδα για την ώρα με την US έκδοση.

    Το αν είναι σωστό ή όχι είναι μεγάλη κουβέντα. Ήδη έχουν αυξηθεί τα HTML elements στο head μιας σελίδας που είναι αποκλειστικά εκεί για λόγους optimization και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει αν συνεχίσουν να αυξάνονται.

  • I stand corrected για την πρώτη παράγραφο. :-)

This website uses cookies.