Έτσι, όταν δημιουργούμε στρατηγική περιεχομένου, θα πρέπει να ορίσουμε το πλαίσιο στο οποίο θα κινούμαστε. Συγκεκριμένα κάποια από τα θέματα που πρέπει να αλλάξουμε:
- Κατεύθυνση
- Επιλογή μέσων
- Tone of voice
- Αναλογία branded αναφορών σε σχέση με γενικό περιεχόμενο.
- Προτεινόμενα θέματα
Ανάλογα με το κάθε brand και την κατεύθυνση που θέλουμε να πάρει στα ψηφιακά μέσα αλλά και το κατά πόσο το brand είναι διαφοροποιημένο ή commodity, η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι από εύκολη υπόθεση ως πολύ δύσκολη.
Φυσικά εδώ θα παίξουν ρόλο τα resources που θέλουμε να αφιερώσουμε: αν θα έχουμε content creators, editors, curators, designers.
Θέλετε να το ψάξετε περισσότερο για να δείτε πώς το content strategy είναι αυτό που θα κάνει τη διαφορά;
Ρίξτε μια ματιά στα εξής resources:
- Content Strategy @ Knol
- Content Strategy Forum 2011
- All Brands are Publishers – Be a good one
- Writing content that gets noticed