The New Stuff - Suit digital marketing

Corporate Blogging

Marie Pololou


Το blogging έχει χαρακτηριστεί από καταξιωμένους marketeers ως μία από τις πιο επιτυχημένες τακτικές στην κατηγορία του content marketing. Ακολουθούν ορισμένες εταιρείες που το blog τους είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο και κάποιες από τις στρατηγικές που έχουν χρησιμοποιήσει.

myblog

 

Η Cisco διαθέτει μία σειρά από blogs προκειμένου να ικανοποιήσει τα διαφορετικά είδη πελατών της. Το περιεχόμενο τους έχει δημιουργηθεί από υπαλλήλους της και περιλαμβάνει ό,τι ακριβώς αναζητούν οι χρήστες τους, όπως marketing tips και νέα της αγοράς. Παράλληλα, ο λειτουργικός σχεδιασμός τους τα κάνει να ξεχωρίζουν.

H General Electric είναι μία ακόμα εταιρεία που διαθέτει μια σειρά από blogs. Αυτό όμως που τη διαφοροποιεί είναι πως το περιεχόμενο των  blogs της απαρτίζεται από οπτικό υλικό, όπως γραφήματα, στατιστικές και έρευνες, γεγονός που τονίζει τον καινοτόμο χαρακτήρα της και προβάλλει τα προϊόντα της με αξιοσημείωτο τρόπο.

Η Intel διαθέτει blogs τα οποία μπορούν να εντοπιστούν εύκολα online. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου τους σχετίζεται με συνέδρια και εκδηλώσεις, συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι πελάτες της να ενημερώνονται τη σωστή στιγμή.

Το Dropbox χρησιμοποιεί το blog του με σκοπό να ενημερώνει τους χρήστες για νέα προϊόντα και προσλήψεις, για τυχόν αλλαγές στους όρους και τις υπηρεσίες του, καθώς και για να προσφέρει μία πρώτη γεύση από τα σχέδιά του για ανάπτυξη. Επιθυμία της εταιρείας είναι οι χρήστες να συνδέσουν το blog με την παροχή χρήσιμων πληροφοριών και κατά συνέπεια να γίνει πιο στενή η σχέση τους με το brand.

H Maersk χρησιμοποιεί το blog της προκειμένου να μοιραστεί ιστορίες σχετικές με τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, όπως επίσης και με ποιο τρόπο δουλεύουν οι εργαζόμενοι σε αυτή για να βοηθήσουν σε σημαντικά ζητήματα. Οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν το περιεχόμενο που επιθυμούν με βάση την κατηγορία στην οποία ανήκει και όλες οι αναρτήσεις μπορούν εύκολα να διαβαστούν και να γίνουν shared.

Σε γενικές γραμμές, μερικά από τα βασικά συστατικά των επιτυχημένων blogs είναι η εύκολη λειτουργία τους, η παρουσία οπτικού υλικού, η κατηγοριοποίησή τους ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνονται, ο εύκολος  εντοπισμός τους και, τέλος, η παροχή χρήσιμων και επίκαιρων πληροφοριών στους χρήστες τους.

Content · Online Marketing

bloggers · blogs · Content · marketing

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο