X
    Categories: Case Studies

Digital marketing is not a “by the way” thing

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει το πόσο ακούγονται όλες οι προσπάθειες για την ανάδειξη της σκηνής των startups και στην Ελλάδα. Είναι μια σκηνή την οποία δεν παρακολουθώ. Ο λόγος που δεν την παρακολουθώ είναι αρκετά μεγάλος από μόνο του, οπότε δε θα βγω εκτός θέματος προσπαθώντας να εξηγήσω.
Το βασικό λοιπόν είναι το εξής:Βλέπω πολύ κόσμο στη σκηνή των startups που το marketing το αφήνουν σαν μια σκέψη στο τέλος, ένα “nice to have” που απλά θεωρούν πως ο κόσμος σε μεγάλο βαθμό θα αναγνωρίσει το καταπληκτικό προϊόν που παρέχουν και θα έρθει χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια από το marketing. Και φυσικά δεν είναι έτσι τα πράγματα σχεδόν ποτέ.Με αντίστοιχο λοιπόν τρόπο βλέπω marketers να σκέφτονται για το digital marketing: πιστεύουν πως χωρίς να κάνουν κάτι ιδιαίτερο θα έχουν επιτυχίες στο ψηφιακό marketing, επειδή θα «ασχοληθούν» και με το digital.Και πάλι συγγνώμη, αλλά δεν είναι έτσι. Το digital δεν το κάνεις με το budget που σου περίσσεψε.Σε περίπτωση που σας διέφυγε, σας δίνω το link που βρήκα κι εγώ από το Σταύρο Κοντακτσή για ίσως το πιο επιτυχημένο fmcg της τελευταίας τριετίας στη μεγαλύτερη αγορά του δυτικού κόσμου: το γιαούρτι Chobani.Ο ιδρυτής της εταιρείας δεν είχε ιδιαίτερη γνώση της αγοράς και δεν είχε και λεφτά για heavy duty διαφήμιση. Οπότε έκανε αυτό που μπορούσε: Επένδυσε αποκλειστικά στο sampling σε συνδυασμό με digital marketing.Σήμερα, ο γίγαντας που λέγεται Chobani Yogurt είναι #1 παίκτης στην αγορά του ελληνικού γιαουρτιού και έχει πάρει μερίδιο και από άλλες κατηγορίες.Και αναρωτιέμαι: Ποιός θα είναι αυτός που θα κάνει αντίστοιχη επένδυση στην ελληνική αγορά στο digital για να δει αντίστοιχα αποτελέσματα;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • The only company that instantly comes to my mind is Vodafone. I do not want to advertise this telecom brand but I think that not only they invest in digital marketing but also they do a good job. Of course there are some mistakes and thus further room for improvement but if you check out how they take advantage of the social media you will see that overall this is a good effort!

    • I totally agree with Georgia. The example is suitable while it stands for the whole point of the article too... This company made not be Greek but the Greek department knows what it should do and it does it well! ;-)

This website uses cookies.