X
    Categories: Content

Digital Trends

Ανάμεσα στα διάφορα trends που διάβαζα για τις καταναλωτικές συνήθειες του 2012 στο TrendWatching, ξεχώρισα δύο για τα οποία θέλω να σας μιλήσω:

1. Screen Culture

To screen culture συνεχίζει πολύ δυνατά. Εκτός από το ότι προφανώς έχουμε περισσότερα smartphones, περισσότερα tablets, περισσότερες interactive οθόνες γενικότερα (είτε είναι laptops ή και τηλεοράσεις που γίνονται Net-connected devices), έχουμε και τις οθόνες που μας περιτριγυρίζουν σε supermarkets, τράπεζες.

2. Emerging Maturialism

Ο ανερχόμενος ώριμος καταναλωτισμός, όπως τον ονομάζει το TW, οδηγεί νέα brands μπροστά μας από οποιαδήποτε γωνία της Γης. Τα νέα brands δεν έχουν τίποτα να χάσουν και έτσι μπορούν να έχουν πολύ πιο risque επικοινωνία, κάνοντας τα εδραιωμένα brands να φαίνονται λίγο πιο βαρετά.

Είναι καλή στιγμή τώρα να μιλήσουμε για content strategy ώστε να ξέρουμε για τι πρέπει να μιλάμε;

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.