X
    Categories: Social Media

Earned Media: Communities

Εδώ και καιρό με ενοχλούν κάποια σημεία σχετικά με την παρουσία των brands στα media.

Ένα από αυτά τα σημεία είναι το ότι πολλά brands θέλουν να έχουν μεν παρουσία στα online media αλλά αφενός η διανομή μεταξύ offline και online είναι πολύ άνιση προς τα offline μέσα και αφετέρου όταν μιλάμε για online μέσα το βασικότερο κομμάτι του spending πάει προς paid media, ρίχνοντας ένα μικρό κομμάτι στα owned media, κυρίως το facebook.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που τα περισσότερα brands (με εξαίρεση κάποια lovemarks) δεν έχουν ιδιαίτερη παρουσία στα earned media (WOM).

Όλη η θεωρία λέει ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές εμπιστεύονται ξεκάθαρα τα earned media πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλα. Όμως τα brands αντιστέκονται να μπούνε σε αυτά τα μέσα, κυρίως λόγω του ότι τα οφέλη δεν είναι ξεκάθαρα, κανείς δε μπορεί να τα εγγυηθεί και γιατί το WOM προέρχεται από communities και αυτά μπορούν να είναι απρόβλεπτα.

Αλλά κι αυτό θα πρέπει να αλλάξει.

Τα communities είναι αυτά που κρατάνε το κλειδί του WOM και το να προσπαθεί κάθε brand να φτιάξει ένα δικό του περιορισμένο community μόνο μέσα στο facebook είναι λίγο για το 2012.

Σύντομα θα έχουμε κάτι σχετικό να ανακοινώσουμε, ειδικά για food brands.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.