Earned Media: Communities
Εδώ και καιρό με ενοχλούν κάποια σημεία σχετικά με την παρουσία των brands στα media.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που τα περισσότερα brands (με εξαίρεση κάποια lovemarks) δεν έχουν ιδιαίτερη παρουσία στα earned media (WOM).
Όλη η θεωρία λέει ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές εμπιστεύονται ξεκάθαρα τα earned media πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε άλλα. Όμως τα brands αντιστέκονται να μπούνε σε αυτά τα μέσα, κυρίως λόγω του ότι τα οφέλη δεν είναι ξεκάθαρα, κανείς δε μπορεί να τα εγγυηθεί και γιατί το WOM προέρχεται από communities και αυτά μπορούν να είναι απρόβλεπτα.
Αλλά κι αυτό θα πρέπει να αλλάξει.
Τα communities είναι αυτά που κρατάνε το κλειδί του WOM και το να προσπαθεί κάθε brand να φτιάξει ένα δικό του περιορισμένο community μόνο μέσα στο facebook είναι λίγο για το 2012.
Σύντομα θα έχουμε κάτι σχετικό να ανακοινώσουμε, ειδικά για food brands.