The New Stuff - Suit digital marketing

H πρώτη συγχρονισμένη διαφήμιση διπλής οθόνης από την Durex

Dora Ekaterini


Ενθουσιασμός στη διαφήμιση είναι όταν βλέπεις μία πρωτοποριακή ιδέα που παράλληλα σε ευχαριστεί, σε κάνει να ζηλεύεις και λιγάκι που δεν τη σκέφτηκες εσύ, αλλά τελικά σε ωθεί στο να τη θαυμάσεις. Περισσότερο ενθουσιάζεσαι μπροστά σε κάτι καινοτόμο, κυρίως γιατί αντιλαμβάνεσαι πως ο κλάδος σου πάει ένα βήμα παρακάτω και πως υπάρχουν πολλά ακόμα να ανακαλύψεις.

Ο πρόλογος παραπάνω αφορά τη νέα διαφήμιση των προϊόντων durex. Η γνωστή εταιρία παραγωγής προφυλακτικών λάνσαρε την πρώτη συγχρονισμένη διαφήμιση διπλής οθόνης στον κόσμο, ή αλλιώς synchronised dual screen ad. Συγκεκριμένα, η διαφήμιση αυτή προορίζεται παράλληλα για δύο οθόνες, αυτή του υπολογιστή/tablet και αυτή του κινητού.

Θα σας εξηγήσω τι εννοώ…

Βλέποντας αρχικά το βίντεο της durex που κυκλοφορεί στο YouTube παρατηρώ ότι η διαφήμιση έχει να κάνει με ένα delivery boy, o οποίος παραδίδει ένα πακέτο σε μία όχι και τόσο «ήσυχη» γειτονιά θα έλεγα. Κατεβάζω στο κινητό μου και το application, Durex Explore, όπως με προτρέπει το βίντεο και το συγχρονίζω με το βίντεο που παίζει στην οθόνη του υπολογιστή/tablet μου. Και voila…

Ενώ στον υπολογιστή δείχνει το delivery boy να περπατάει στη γειτονιά και να βλέπει ένα ζευγάρι από το δρόμο στο παράθυρο ενός διαμερίσματος σε ερωτική διάθεση, στην οθόνη του κινητού δείχνει το όλο σκηνικό εκ των έσω. Δηλαδή, κάποιος βλέπει το delivery boy από μία κουρτίνα να περπατάει στο δρόμο και μετά ένα ζευγάρι εμφανίζεται να φιλιέται μέσα στο διαμέρισμα που προανέφερα. Και δεν είναι μόνο αυτό, όλη η γειτονιά είναι σε μία παρόμοια διάθεση…

Θέλετε να δείτε όλο το βίντεο; Δεν έχετε παρά να «κατεβάσετε» το Durex Explore app στο κινητό σας, να βάλετε το βίντεο στο YouTube να παίζει και κρατώντας την οθόνη του κινητού σας μπροστά στο pc/tablet πατάτε στο app “Connect to film”.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εύγε durex!

Advertising · Case Studies

advertising · application · digital · durex · marketing

Agencies

Durables · FMCG - Non food

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο