The New Stuff - Suit digital marketing

H πρώτη συγχρονισμένη διαφήμιση διπλής οθόνης από την Durex

Dora Ekaterini


Ενθουσιασμός στη διαφήμιση είναι όταν βλέπεις μία πρωτοποριακή ιδέα που παράλληλα σε ευχαριστεί, σε κάνει να ζηλεύεις και λιγάκι που δεν τη σκέφτηκες εσύ, αλλά τελικά σε ωθεί στο να τη θαυμάσεις. Περισσότερο ενθουσιάζεσαι μπροστά σε κάτι καινοτόμο, κυρίως γιατί αντιλαμβάνεσαι πως ο κλάδος σου πάει ένα βήμα παρακάτω και πως υπάρχουν πολλά ακόμα να ανακαλύψεις.

Ο πρόλογος παραπάνω αφορά τη νέα διαφήμιση των προϊόντων durex. Η γνωστή εταιρία παραγωγής προφυλακτικών λάνσαρε την πρώτη συγχρονισμένη διαφήμιση διπλής οθόνης στον κόσμο, ή αλλιώς synchronised dual screen ad. Συγκεκριμένα, η διαφήμιση αυτή προορίζεται παράλληλα για δύο οθόνες, αυτή του υπολογιστή/tablet και αυτή του κινητού.

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=yWu3Z30LEjM]

Θα σας εξηγήσω τι εννοώ…

Βλέποντας αρχικά το βίντεο της durex που κυκλοφορεί στο YouTube παρατηρώ ότι η διαφήμιση έχει να κάνει με ένα delivery boy, o οποίος παραδίδει ένα πακέτο σε μία όχι και τόσο «ήσυχη» γειτονιά θα έλεγα. Κατεβάζω στο κινητό μου και το application, Durex Explore, όπως με προτρέπει το βίντεο και το συγχρονίζω με το βίντεο που παίζει στην οθόνη του υπολογιστή/tablet μου. Και voila…

Ενώ στον υπολογιστή δείχνει το delivery boy να περπατάει στη γειτονιά και να βλέπει ένα ζευγάρι από το δρόμο στο παράθυρο ενός διαμερίσματος σε ερωτική διάθεση, στην οθόνη του κινητού δείχνει το όλο σκηνικό εκ των έσω. Δηλαδή, κάποιος βλέπει το delivery boy από μία κουρτίνα να περπατάει στο δρόμο και μετά ένα ζευγάρι εμφανίζεται να φιλιέται μέσα στο διαμέρισμα που προανέφερα. Και δεν είναι μόνο αυτό, όλη η γειτονιά είναι σε μία παρόμοια διάθεση…

Θέλετε να δείτε όλο το βίντεο; Δεν έχετε παρά να «κατεβάσετε» το Durex Explore app στο κινητό σας, να βάλετε το βίντεο στο YouTube να παίζει και κρατώντας την οθόνη του κινητού σας μπροστά στο pc/tablet πατάτε στο app “Connect to film”.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εύγε durex!

Advertising · Case Studies

advertising · application · digital · durex · marketing

Agencies

Durables · FMCG - Non food

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο