X

Facebook at Work: Έρχεται για να μείνει;

Το Facebook μετά την απόλυτη κυριαρχία του αποφάσισε να κατακτήσει και τον επαγγελματικό τομέα. Λέγεται πως μία νέα έκδοσή του, ονόματι “Facebook at work“, είναι υπό εξέλιξη και πως πολύ πιθανό να τη γνωρίσουμε και μέσα σε αυτό το μήνα.
Η νέα αυτή έκδοση που θα δουλεύει ακριβώς όπως η κανονική σελίδα του Facebook, έρχεται να συναγωνιστεί ήδη δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το LinkedIn. Θα επιτρέπει στον χρήστη να κάνει chat με συναδέλφους, να συνδεθεί με επαγγελματικές επαφές και να εργαστεί πάνω σε συγκεκριμένα επαγγελματικά αρχεία.

Όπως καταλαβαίνουμε με αυτή την επέκταση το Facebook θα κυριαρχήσει απόλυτα και στον χώρο της εργασίας… Μπορεί όμως να λειτουργήσει σαν concept η όχι;

Η ομάδα ανάπτυξης της μεγαλύτερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σκέφτηκε ότι όλοι πλέον τη χρησιμοποιούν και γνωρίζουν πολύ καλά τις λειτουργίες της. Πατεντάροντας λοιπόν μια πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εταιρίες, αυτές γλιτώνουν την επιπλέον εκπαίδευση των εργαζομένων και επιτυγχάνεται η γρηγορότερη εκατέρωθεν επικοινωνία σε πολλούς τομείς.

Το μόνο ερώτημα είναι αν θα αντιμετωπίσει το Facebook πρόβλημα με τη διατήρηση του απορρήτου και την προφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Παρόλα αυτά, το μόνο σίγουρο είναι ότι το Facebook δε θα βγει ζημιωμένο από αυτή την απόπειρα. Στο παρελθόν έχει προσπαθήσει ξανά να δημιουργήσει άλλες πλατφόρμες, οι οποίες όμως δεν ευδοκίμησαν. Ωστόσο, το μεγαλύτερο social network έχει την εξής νοοτροπία: αν εντοπίσει μία αγορά στην οποία θεωρεί πως μπορεί να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες θα το προσπαθήσει και εάν λειτουργήσει έχει καλώς, αλλιώς θα προχωρήσει σε επόμενα σχέδια.

Αξίζει όμως να σημειώσουμε πως αν αυτή η πλατφόρμα λανσαριστεί, το Facebook και οι διαχειριστές του θα αποκτήσουν πρόσβαση σε internal business interactions. Αυτό βεβαίως σημαίνει πως θα αποκτήσουν και τεράστια δύναμη πληροφορίας και πλούτο δεδομένων που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν.

Το ερώτημα ωστόσο παραμένει. Αυτή τη φορά το εγχείρημα του Facebook θα πετύχει; Και αν ναι, τι αλλαγές θα φέρει στο digital προσκήνιο;

Pavlos Dermitzakis: Ο Παύλος έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Marketing και αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στον κλάδο του digital marketing. Του αρέσει να μαθαίνει συνεχώς καινούρια πράγματα,ενώ δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις και τις ραγδαίες αλλαγές του κλάδου.

This website uses cookies.