The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook at Work: Έρχεται για να μείνει;

Pavlos Dermitzakis


Το Facebook μετά την απόλυτη κυριαρχία του αποφάσισε να κατακτήσει και τον επαγγελματικό τομέα. Λέγεται πως μία νέα έκδοσή του, ονόματι “Facebook at work“, είναι υπό εξέλιξη και πως πολύ πιθανό να τη γνωρίσουμε και μέσα σε αυτό το μήνα.facebook at work
Η νέα αυτή έκδοση που θα δουλεύει ακριβώς όπως η κανονική σελίδα του Facebook, έρχεται να συναγωνιστεί ήδη δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως είναι το LinkedIn. Θα επιτρέπει στον χρήστη να κάνει chat με συναδέλφους, να συνδεθεί με επαγγελματικές επαφές και να εργαστεί πάνω σε συγκεκριμένα επαγγελματικά αρχεία.

Όπως καταλαβαίνουμε με αυτή την επέκταση το Facebook θα κυριαρχήσει απόλυτα και στον χώρο της εργασίας… Μπορεί όμως να λειτουργήσει σαν concept η όχι;

Η ομάδα ανάπτυξης της μεγαλύτερης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης σκέφτηκε ότι όλοι πλέον τη χρησιμοποιούν και γνωρίζουν πολύ καλά τις λειτουργίες της. Πατεντάροντας λοιπόν μια πλατφόρμα που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από εταιρίες, αυτές γλιτώνουν την επιπλέον εκπαίδευση των εργαζομένων και επιτυγχάνεται η γρηγορότερη εκατέρωθεν επικοινωνία σε πολλούς τομείς.

Το μόνο ερώτημα είναι αν θα αντιμετωπίσει το Facebook πρόβλημα με τη διατήρηση του απορρήτου και την προφύλαξη των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Παρόλα αυτά, το μόνο σίγουρο είναι ότι το Facebook δε θα βγει ζημιωμένο από αυτή την απόπειρα. Στο παρελθόν έχει προσπαθήσει ξανά να δημιουργήσει άλλες πλατφόρμες, οι οποίες όμως δεν ευδοκίμησαν. Ωστόσο, το μεγαλύτερο social network έχει την εξής νοοτροπία: αν εντοπίσει μία αγορά στην οποία θεωρεί πως μπορεί να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες θα το προσπαθήσει και εάν λειτουργήσει έχει καλώς, αλλιώς θα προχωρήσει σε επόμενα σχέδια.

Αξίζει όμως να σημειώσουμε πως αν αυτή η πλατφόρμα λανσαριστεί, το Facebook και οι διαχειριστές του θα αποκτήσουν πρόσβαση σε internal business interactions. Αυτό βεβαίως σημαίνει πως θα αποκτήσουν και τεράστια δύναμη πληροφορίας και πλούτο δεδομένων που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν.

Το ερώτημα ωστόσο παραμένει. Αυτή τη φορά το εγχείρημα του Facebook θα πετύχει; Και αν ναι, τι αλλαγές θα φέρει στο digital προσκήνιο;

Facebook · News · Social Media

Facebook · Facebook at work

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Pavlos Dermitzakis

Ο Παύλος έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Marketing και αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στον κλάδο του digital marketing. Του αρέσει να μαθαίνει συνεχώς καινούρια πράγματα,ενώ δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις και τις ραγδαίες αλλαγές του κλάδου.

Recently Published

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο