X
    Categories: Facebook

Τα νέα brand assets του facebook

Αλλαγές στα brand assets μοιράστηκε με τα agencies της περιοχής του χθες βράδυ ο Sebastian Szmigielski, CEE Manager του Facebook.

Τα brand assets μπορείτε να τα βρείτε  στη διεύθυνση FacebookBrand.com, απ’ όπου μπορείτε να κατεβάσετε όλα τα διάφορα γραφικά που θέλετε να χρησιμοποιήσετε σε όλα τα formats και όλες τις διαστάσεις, από favicon μέχρι huge.

Επιπλέον, θα βρείτε εναλλακτικά assets, αν για κάποιο λόγο δε σας κάνουν τα αυθεντικά. Έτσι, αν θέλετε να τοποθετήσετε το “f” logo πάνω σε σκουρόχρωμο background, το facebook προτείνει τη χρήση του λευκού “f” logo αντί για το μπλε. Και σας το δίνει έτοιμο!

Αυτή είναι μια καλή ευκαιρία να θυμήσουμε πως το πλήρες λογότυπο που αναγράφει “facebook” με λευκά γράμματα σε μπλε background ΔΕΝ πρέπει να χρησιμοποιείται από κανέναν τρίτο, παρά μόνο αν έχει κάποια άλλη συνεργασία και γραπτή άδεια από το Facebook. Απ’ όσο γνωρίζω, κανένα brand στην Ελλάδα δεν έχει τέτοια άδεια.

Πέρα από τα assets, θα βρείτε online και:

  • brand asset guide για το πώς να τα χρησιμοποιήσετε
  • screenshots από διάφορα features και σελίδες του facebook σε web, mobile & tablet
  • guidelines για το πώς να αναφέρεστε στο Facebook σε γραπτό λόγο: δελτία τύπου, blogs, websites κ.ά.
  • FAQ για όποια άλλη απορία έχετε

Δεδομένο πως αυτά τα brand assets είναι τα καινούρια που επιτρέπει το Facebook, είναι καλό να κάνετε update την επικοινωνία σας και τις συσκευασίες σας στην επόμενη παραγωγή.

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.