X

Retarget your Customers – the Facebook way

Συνεργάτης μου στέλνει e-mail μόλις μερικές μέρες μετά την απόφαση να αξιοποιήσουμε τις remarketing επιλογές που παρέχει η Google.

Τηλεφωνώ για διευκρινίσεις – δηλαδή τον ρωτώ: τώρα θα μπορούμε να κάνουμε remarketing και μέσω Facebook;

Η απάντηση ενθουσιώδης και καταφατική- η λογική είναι παρόμοια, διαφοροποιείται μόνο η κωδικήονομασία (Custom Audiences Vs Remarketing Lists) και το περιβάλλον της ενέργειας.

Στα τι, πώς & γιατί που ακολούθησαν της πρότασης/ προτροπής – υποθέτω και στα δικά σας-, μετά από σχετική αναζήτηση πρόεκυψαν τα παρακάτω:

–          Τι είναι τα Custom Audiences;

To Facebook παρέχει πλέον τη δυνατότητα στους marketersτης δημιουργίας λίστας-ών από IPs που έχουν αλληλεπιδράσει με την Facebook campaign ή online activity του brand. Τα data αυτά είναι διαθέσιμα και μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε branded sub-segments, ώστε μελλοντικά να τα χρησιμοποιήσεις για να βελτιώσεις την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας μέσω καλύτερης στόχευσης κοινού.

Ας υποθέσουμε, για παράδειγμα, ότι το Βrand A διαθέτει στην αγορά το προϊόν Χ  και το προϊόν Υ- για τα οποία τρέχει facebook campaign. Εφόσον έχει τοποθετηθεί retargeting code στο site του Brand A, μπορούν να δημιουργηθούν 2 διαφορετικέςλίστες από όσους έδειξαν ενδιαφέρον/ είχαν αλληλεπιδράσει με το αντίστοιχο post του Χ ή του Υ προϊόντος.  Να σημειωθεί ότι η δημιουργία αξιοποιήσιμων λιστών απαιτεί τουλάχιστον 3 εβδομάδες.

Μετά από ένα μήνα το Βrand A ξανατρέχει facebook campaign, αξιοποιώντας αυτή τη φορά τα Custom Audiences και προγραμματίζει στο Newsfeed αυτών που παλαιοτέρα είχαν δείξει ενδιαφέρον για το post του Χ να τοποθετήσει σχετική διαφήμιση, ώστε να αυξήσει την έκθεση του Χ στο κοινό που έχει δείξει ενδιαφέρον.

–          Γιατί να το επιλέξω;

Με την παραδοχή ότι το περιβάλλον στο facebook είναι πιο συνειδητοποιημένο σε σχέση με τις διαφημίσεις που επιλεγεί σε σχέση με το κοινό στο GDN αναφορικά με τις διαφημίσεις χαμηλού επιπέδου, η επιλογή του Retargeting θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σου σε όρους engagement & conversion. Επιπλέον τα Custom Audiences έχουν τεράστια  χρησιμότητα όχι μόνο στη στόχευση επισκεπτών προς το BrandA.gr, αλλά και προς τη Facebook σελίδα του.

Τέλος να σημειωθεί, ότι η retargeting strategy βρίσκει τη μέγιστη χρησιμότητά της σε performance campaigns, ενώ για ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με την επιτυχία ή όχι, θα πρέπει το κάθε Brand να αφήσει ένα διάστημα τουλάχιστον 4 εβδομάδων.

Καλή μας επιτυχία.

Giota Doulgeridou: Η οικονομική επιστήμη την διεκδίκησε, το marketing την κέρδισε. Η Γιώτα εργάζεται στο χώρο των media, μπαινοβγαίνει στα online communities και εμμένει στη 360-degree marketing approach.

This website uses cookies.