X

Το Twitter εισάγει Buy now button

Το Twitter φαίνεται πως προσπαθεί να επεκτείνει τη δραστηριότητα του και να ικανοποιήσει περισσότερο εμπορικούς σκοπούς. Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές social network ήταν δημοφιλές για τη δυνατότητα  επικοινωνίας που προσέφερε ανάμεσα σε online χρήστες. Η ανταλλαγή tweets  ποικίλου περιεχομένου μέσω του website ή κινητού τηλεφώνου και άλλων φορητών συσκευών αποτελούσε και αποτελεί τη βασική λειτουργία του. Μήπως όμως κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει; Η απάντηση είναι μάλλον ναι.

Και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε παρακάτω μία αρκετά ενδιαφέρουσα πληροφορία. Πριν από λίγες μέρες, ένα καινούριο feature με την ένδειξη “Buy now” εμφανίστηκε σε διάφορα tweets τα οποία περιελάμβαναν προϊόντα που με τη σειρά τους συνδέονταν με το e-shop Fancy. To κουμπί εμφανίζεται μόνο στα κινητά τηλέφωνα και όχι στο web version. Καθώς προς το παρόν το συγκεκριμένο feature δε φαίνεται να λειτουργεί, πιθανόν πρόκειται για ένα πείραμα της συγκεκριμένης υπηρεσίας, καθότι είναι γνωστό πως το Twitter πειραματίζεται συχνά. Μπορεί όμως και να πρόκειται για μία συμπτωματική δημοσίευση από την πλευρά του Fancy. Όπως και να έχουν όμως τα πράγματα, μία τέτοια λειτουργία, η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών στους χρήστες από το Timeline, μοιάζει ιδιαίτερα επικερδής για το Twitter και για ορισμένους χρήστες του. Ακόμη, καθώς οι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με υπηρεσίες που λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, όπως για παράδειγμα με το “Download” button το οποίο εμφανίζεται στις διαφημίσεις εγκατάστασης διαφόρων apps, φαίνεται πως δε θα αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες με την εμφάνιση μιας νέας παρόμοιου τύπου υπηρεσίας.

Απομένει λοιπόν να δούμε  αν όντως θα γίνει πράξη η παραπάνω ιδέα και να διαπιστώσουμε το βαθμό επιτυχίας της και συμβολής της σε ένα από τα πιο δημοφιλή, επιτυχημένα και επικερδή μέσα κοινωνικής δικτύωσης το οποίο μετρά ήδη 8 χρόνια επιτυχημένης πορείας.

Marie Pololou: Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

This website uses cookies.