The New Stuff - Suit digital marketing

Το Twitter εισάγει Buy now button

Marie Pololou


Το Twitter φαίνεται πως προσπαθεί να επεκτείνει τη δραστηριότητα του και να ικανοποιήσει περισσότερο εμπορικούς σκοπούς. Μέχρι σήμερα, το δημοφιλές social network ήταν δημοφιλές για τη δυνατότητα  επικοινωνίας που προσέφερε ανάμεσα σε online χρήστες. Η ανταλλαγή tweets  ποικίλου περιεχομένου μέσω του website ή κινητού τηλεφώνου και άλλων φορητών συσκευών αποτελούσε και αποτελεί τη βασική λειτουργία του. Μήπως όμως κάτι έχει αρχίσει να αλλάζει; Η απάντηση είναι μάλλον ναι.

twitter-shop

Και για του λόγου το αληθές παραθέτουμε παρακάτω μία αρκετά ενδιαφέρουσα πληροφορία. Πριν από λίγες μέρες, ένα καινούριο feature με την ένδειξη “Buy now” εμφανίστηκε σε διάφορα tweets τα οποία περιελάμβαναν προϊόντα που με τη σειρά τους συνδέονταν με το e-shop Fancy. To κουμπί εμφανίζεται μόνο στα κινητά τηλέφωνα και όχι στο web version. Καθώς προς το παρόν το συγκεκριμένο feature δε φαίνεται να λειτουργεί, πιθανόν πρόκειται για ένα πείραμα της συγκεκριμένης υπηρεσίας, καθότι είναι γνωστό πως το Twitter πειραματίζεται συχνά. Μπορεί όμως και να πρόκειται για μία συμπτωματική δημοσίευση από την πλευρά του Fancy. Όπως και να έχουν όμως τα πράγματα, μία τέτοια λειτουργία, η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα αγοράς προϊόντων ή υπηρεσιών στους χρήστες από το Timeline, μοιάζει ιδιαίτερα επικερδής για το Twitter και για ορισμένους χρήστες του. Ακόμη, καθώς οι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με υπηρεσίες που λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο, όπως για παράδειγμα με το “Download” button το οποίο εμφανίζεται στις διαφημίσεις εγκατάστασης διαφόρων apps, φαίνεται πως δε θα αντιμετωπίσουν πολλές δυσκολίες με την εμφάνιση μιας νέας παρόμοιου τύπου υπηρεσίας.

Απομένει λοιπόν να δούμε  αν όντως θα γίνει πράξη η παραπάνω ιδέα και να διαπιστώσουμε το βαθμό επιτυχίας της και συμβολής της σε ένα από τα πιο δημοφιλή, επιτυχημένα και επικερδή μέσα κοινωνικής δικτύωσης το οποίο μετρά ήδη 8 χρόνια επιτυχημένης πορείας.

Online Marketing · Social Media · Twitter

marketing · Social Media · Twitter

Marie Pololou

Η Μάρι σπούδασε Ναυτιλιακά στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Στη συνέχεια εργάστηκε για πέντε χρόνια σε ναυτιλιακή εταιρεία σε διάφορα τμήματα. Ήθελε όμως να ακολουθήσει ένα πιο δημιουργικό δρόμο και έτσι αποφάσισε να παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Marketing στο ALBA Graduate Business School. Έπειτα παρακολούθησε δύο σεμινάρια με θέμα τα Social Media και το Digital Marketing. Αυτή τη στιγμή κάνει την πρακτική της σε Digital Marketing Agency.

Recently Published

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

»

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

»

Η χρησιμότητα ενός Microsite

»

4 συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media σου

»

Πώς να αυξήσεις το traffic μέσω των Instagram Stories

»

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

»

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο