X

Facebook: Νέα δυναμική αποκτούν τα events

Κάθε μήνα, περίπου 400 εκατομμύρια ανθρώπων παγκοσμίως χρησιμοποιούν τα events του Facebook για να ανακαλύψουν και να παρευρεθούν σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Δεδομένου ότι το 30% αυτών των εκδηλώσεων δημιουργούνται από σελίδες, τα οφέλη που μπορούν να προκύψουν από ένα event, όσο αναφορά το engagement, είναι άκρως δελεαστικά. Για αυτό το λόγο, το Φacebook αποφάσισε να αναβαθμίσει τη χρηστικότητα των events.

Πιο συγκεκριμένα, ενώ μέχρι πρότινος τα events μπορούσαν να προβληθούν αποκλειστικά με right side ads, πλέον ο δημιουργός του event θα μπορεί να σχεδιάσει και να προωθήσει τη διαφήμιση τόσο στο newsfeed του χρήστη αλλά και σε mobile platforms, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο τα κανάλια προβολής της εκδήλωσης .

Επιπλέον, ο διαχειριστής του event από εδώ και πέρα, θα έχει στη διάθεση του insights.  Ο αριθμός των χρηστών στους οποίους εμφανίστηκε το event, ο αριθμός των χρηστών που είδαν τις λεπτομέρειες του event καθώς και το σύνολο των απαντήσεων που δέχτηκε το event (joins, saves και maybes) αποτελούν σημαντικές πληροφορίες που μπορούν να οδηγήσουν εύκολα τον διαχειριστή της σελίδας σε πιο αποτελεσματική προώθηση του event.

Τέλος, τα events βελτιώνονται και για τους χρήστες αλλάζοντας εμφάνιση, ώστε να τονίζονται περισσότερο τα επερχόμενα events, ενώ οι προτάσεις για μελλοντικές εκδηλώσεις γίνονται πιο personalized και στηρίζονται σε πληροφορίες που αφορούν τις σελίδες που αρέσουν στον χρήστη, την περιοχή που βρίσκεται και την ημερομηνία, με σκοπό την καλύτερη στόχευση.

Με τις νέες αυτές δυνατότητες λοιπόν, τα events  μετατρέπονται σε ένα αποτελεσματικό engagement tool στη διάθεση των σελίδων και των brands.

Martinos Tsinas: Ο Μαρτίνος Τσίνας είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης. Ολοκληρώνοντας τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τα social media και το internet marketing.

This website uses cookies.