X

Facebook guide για marketeers… από το Facebook

Αν ψάχνετε έναν οδηγό για το πως να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε μία επιτυχημένη σελίδα στο facebook τότε τότε υπάρχει για σας ένα δωρεάν βιβλίο.

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε από το ίδιο το Facebook και περιγράφει ένα πλαίσιο, το BCEI (Build – Connect – Engage – Influence) πάνω στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε για να δημιουργήσετε μία fanpage στο facebook.

Κατεβάστε το Marketing Handbook του facebook εδώ

Τα περιεχόμενα του βιβλίου είναι:

Chapter 1: BCEI overview

  • 1.1 What is BCEI and why
  • 1.2 How to pitch for your client to start using Facebook Marketing by using the BCEI framework
  • 1.3 Ads account structure introduction – why and how

Chapter 2: Build

  • 2.1  What you should achieve in BUILD?
  • 2.2  Align with clients on the purpose of the page
  • 2.3  Build a page
  • 2.4  Build an initial fan base

Chapter 3: Connect

  • 3.1 What you should achieve in Connect?
  • 3.2 Set up ads to acquire fans
  • 3.3 Review fans profile in page insight, and focus on ‘Like’ and ‘Reach’ session in page insight
  • 3.4 Promote your page through existing marketing channels and Facebook features

Chapter 4: Engage

  • 4.1  What you should achieve in Engage?
  • 4.2  Page post tips and examples
  • 4.3  The concept of owned, earned and paid media (organic distribution is limited)
  • 4.4  Promoted post (emphasize the importance of feeds)
  • 4.5  Offer

Chapter 5: influence

  • 5.1 What you should achieve in Influence?
  • 5.2 How does Sponsored Stories works?
  • 5.3 Using Page Insights to measure your Sponsored Stories
Larry Ioannidis: O Larry Ιωαννίδης είναι 26 ετών και τα τελευταία 6 χρόνια εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing σε ΜΚΟ και εταιρείες. Αυτόν τον καιρό έχει αναλάβει καθήκοντα Growth Marketer για το BlindChat στην sidebar. Ασχολείται με τα Social Media από τότε που το myspace.com ήταν το πιο hot social network αν και τώρα το πιο πιθανό είναι να τον βρείτε στο facebook ή στο twitter

This website uses cookies.