Σε ένα από τα επόμενα updates του Facebook, τα Events θα παίζουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο από αυτόν που παίζουν τώρα.
Το Facebook, θα υπολογίζει το affinity score μεταξύ κάθε χρήστη και κάθε event και αυτόματα θα προτείνει events στο χρήστη αν θεωρεί πως θα του αρέσει το ποιός το διοργανώνει (συγκρότημα, τραγουδιστής ή οργανισμός).
Το ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτά τα events να εμφανίζονται σε δεσπόζουσα θέση στο newsfeed των χρηστών -και φυσικά να μπορούν να είναι και sponsored.
Έχουν πολλά να αναμένουν όσοι διοργανώνουν events, parties, meetings, συναυλίες, ομιλίες κ.ά.