X
    Categories: Facebook

The EdgeRank Service

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ από που έρχεται το μεγαλύτερο engagement με το κοινό σας;

Εμείς, από την εμπειρία μας με πολλές σελίδες ελληνικών και διεθνών brands βλέπουμε πως το βασικό engagement δεν έρχεται από τις εφαρμογές που θεωρούνται κάτι πιο special σαν ενέργεια, αλλά στο περιεχόμενο.

Βάλτε κάτω τα νούμερα και αναλύστε: Από πού προέρχεται ο μεγαλύτερος αριθμός engagement με το brand στο Facebook; Από τις ενέργειες ή από το μηνιαίο περιεχόμενο;
(Η προφανής απάντηση εδώ είναι η δεύτερη, αλλά αν είστε στο πρώτο group, στείλτε μου ένα email, θα χαρώ πολύ να δω ένα τέτοιο παράδειγμα).

Πολλοί είναι οι παράγοντες βέβαια που επηρεάζουν την ισορροπία μεταξύ των δύο αυτών πηγών engagement, αλλά σε όλες μας τις σελίδες το μεγαλύτερο engagement έρχεται στο καθημερινό περιεχόμενο που αναρτούμε και όχι από τις εφαρμογές που ίσως περιμένουν οι περισσότεροι που δεν έχουν καθημερινή επαφή με το αντικείμενο.

Και γι αυτό το λόγο όλες οι τελευταίες αλλαγές που έχουν γίνει στο EdgeRank παίζουν και τόσο μεγάλο ρόλο. Αν χάνετε σε EdgeRank τότε μέρα με τη μέρα χάνετε σε engagement, σε share of voice και κατ’ επέκταση σε πωλήσεις, awareness ή ότι άλλο έχετε επιλέξει σαν στρατηγικό στόχο.

Γι αυτό λανσάραμε την πρώτη υπηρεσία EdgeRank.

Πρόκειται για μια υπηρεσία η οποία εξασφαλίζει με βάση όλα τα όσα έχουμε πει για τις αλλαγές στο EdgeRank να σας δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για το τι χρειάζεται η δική σας σελίδα και τα δικά σας posts για να προσεγγίσετε το κοινό σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η υπηρεσία προσφέρεται από σήμερα και προσφέρεται με πολύ οικονομικούς όρους, ακόμα και για μικρές επιχειρήσεις.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.