X
    Categories: Facebook

Facebook Retargeting

Σας έχει τύχει ποτέ να πάτε να κλείσετε εισιτήρια για έναν προορισμό, να μείνετε στη μέση και μετά να δείτε σε διαφορετικό website μια διαφήμιση που σας λέει ότι τα εισιτήρια για τον προορισμό σας σας περιμένουν να ολοκληρώσετε την αγορά σας;

Την πρώτη φορά μένετε λίγο «κάτσε, τι έγινε εδώ πέρα, τυχαίο ήταν αυτό;»

Όχι, δεν ήταν τυχαίο. Αυτό είναι μια λειτουργία που ονομάζεται retargeting, δηλαδή επαναστόχευση όσων μείνανε στη μέση μιας διαδικασίας (αγοράς συνήθως) ώστε να επιστρέψουν και να την ολοκληρώσουν.

Για να λειτουργήσει αυτό, πρέπει οι χρήστες να μπούνε σε ένα website το οποίο έχει συμφωνία με κάποιο advertising network. Το μεγαλύτερο δίκτυο με retargeting είναι φυσικά το Google Display Network με εκατομμύρια websites στη διάθεσή του (ονομάζεται remarketing εκεί). Αλλά υπάρχουν κι άλλα.

Τους τελευταίους μήνες, έχει και το Facebook μπει σε αυτό το παιχνίδι και έτσι οι διαφημίσεις ακολουθούν το χρήστη και μέσα στο Facebook, στη δεξιά στήλη. Το Facebook λειτουργεί με κάποια ad networks και φυσικά αυτή η επιλογή υπάρχει και στην Ελλάδα. Θα πρέπει όμως να είστε διατεθιμένοι να επενδύσετε ένα μεγάλο πόσο γι αυτή την επιλογή.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.