X
    Categories: Social Media

Fake Followers

Πάταγο έκανε το hashtag #FakeFollowersGR στο twitter στα μέσα Αυγούστου, αποκαλύπτωντας το πόσους ψεύτικους λογαριασμούς έχει κάθε χρήστης στο twitter που τον ακολουθούν.

Έτσι, αρκετά γνωστά accounts είχαν ένα μεγάλο αριθμό από fake accounts που τους ακολουθούν, το οποίο είναι μια ένδειξη (και μόνο ένδειξη) ότι κάποιος marketer χρησιμοποιήσε αμφιβόλου αποτελσματικότητας τεχνικές για να δείχνει πως ο λογαριασμός είχε μεγαλύτερο κοινό απ’ ότι πραγματικά είχε.

Κάθε ανάλυση λογαριασμού δίνει τρεις αριθμούς: ποσοστό ψεύτικων λογαριασμών, ποσοστό ανενεργών λογαριασμών και ποσοστό ενεργών λογαριασμών.

Η δημιουργία fake accounts, ακόμα και σε ποσοστό 10% – 20% είναι ύποπτη γιατί είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήθηκαν οι fake λογαριασμοί όταν ο λογαριασμός λανσαρίστηκε προκειμένου να ακολουθήσουν και οι πραγματικοί λογαριασμοί.

Φανταζόμαστε λοιπόν πως αν η ανάλυση του σχετικού εργαλείου είναι αξιόπιστη τότε τα στατιστικά που φαίνονται για την Ελεονόρα Μελέτη και το Σάκη Ρουβά δεν είναι τα καλύτερα.

Θυμάστε ένα αντίστοιχο θέμα για αγορά fans στη σελίδα σας στο Facebook; Φανταστείτε να μην έχετε αποκτήσει τους fans μέσα από ενέργειές σας αλλά μέσω direct αγορά και να κυκλοφορήσει αυτό…

 

Για την ιστορία, εμείς έχουμε τα κάτωθι στατιστικά και δε μας χαλάνε καθόλου. 🙂

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.