X
    Categories: Facebook

Fans Engagement: Μια διαφορετική άποψη

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν η στρατηγική που ακολουθείτε στο Facebook είναι η σωστή για το brand σας ή αν το engagement στη σελίδα σας θα μπορούσε να αυξηθεί με τη δημιουργία καλύτερου περιεχομένου καθώς και τη χρήση μεθόδων που δεν είχατε σκεφτεί μέχρι στιγμής;

Το πρώτο και βασικό κριτήριο επιτυχίας της σελίδας σας είναι το πόσο πραγματικά ενδιαφέρεστε να ασχοληθείτε με τους fans σας και τα καθημερινά πράγματα που τους ενδιαφέρουν ή απλά θέλετε να διαφημίσετε το brand σας και να περάσετε τα μηνύματα σας.

Αν η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι οτι πραγματικά ενδιαφέρεστε για τους fans σας, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς.

Όλες οι branded σελίδες στο Facebook θα έπρεπε να έχουν ως κύριο στόχο να δώσουν είτε χρήσιμες πληροφορίες στους fans τους βοηθώντας τους να λύσουν καθημερινά τους προβλήματα είτε να τους διασκεδάσουν κάνοντας τους μέρος των καμπανιών που τρέχουν.

Σας παρουσιάζω δύο τρόπους που μπορείτε να αυξήσετε εύκολα το engagement με τους χρήστες σας κάνοντας απλά δυο έξυπνες κινήσεις:

1. Βασιστείτε στο insight των fan σας

Δείτε αναλυτικά τι ακριβώς σχολιάζουν στη σελίδα σας και τι είναι αυτό που πραγματικά ενδιαφέρει τους ίδιους. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε καμπάνιες που πραγματικά μπορούν να λύσουν ένα υπαρκτό πρόβλημα των fans σας, για να πάμε και στο επόμενο βήμα από το να μοιράσουμε κι άλλα δώρα μέσα από διαγωνισμούς.

2. Δημιουργήστε “like” sotries

Όλοι οι fans έχουν την περιέργεια καθώς και τη θέληση να δουν τις σελίδες να κάνουν ξεχωριστά πράγματα εκτός από απλούς διαγωνισμούς. Δημιουργήστε λοιπον “like” stories στις σελίδες σας. Δηλαδή ενέργειες που προχωράνε ανάλογα με το πόσοι fans έχουν κάνει like κάτω από κάθε post ή πόσοι fans έχουν κάνει like στη σελίδα σας.

Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το παράδειγμα του Iron Man 3. Οι διαχειριστές της σελίδας ζήτησαν από τους fans να κάνουν like για να αποκαλυφθεί το πρώτο trailer της ταινίας.

Άλλο ένα πολύ δυνατό παράδειγμα είναι το Top Gear. Θέλοντας να συγκεντρώσουν 10.000.000 fans, δημιούργησαν ένα “like” story. Ανέβασαν μια φωτογραφία από ένα τροχόσπιτο όπου ζητούσαν από τον κόσμο να κάνει like στη σελίδα τους για να το ανατινάξουν φτάνοντας τους 10.000.000 fans.

Σκεφτείτε λοιπον έξυπνα μα πάνω απ΄όλα δημιουργικά και αυξήστε πραγματικά το engagement στις σελίδες σας κάνοντας παράλληλα τους  fans σας να ενδιαφερθούν πραγματικά για το brand σας και όχι για τα δώρα που δίνετε.

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.