X

The art of piggybacking

Το piggybacking σαν παιχνίδι είναι αυτό που μικροί λέγαμε «γαϊδουράκι», το να κουβαλάς κάποιον στην πλάτη σου.

Πέρα από εκεί, το piggybacking έχει και άλλες έννοιες. Στις τηλεπικοινωνίες για παράδειγμα είναι το να μπαίνεις στο Internet από το ανοιχτό wifi του γείτονα, όπου κατά μία έννοια τον «καβαλάς» για να σε πάει εκεί που θέλεις.

Στον κλάδο της επικοινωνίας λοιπόν το piggy-backing είναι το να αξιοποιείς την καμπάνια κάποιου άλλου για να πετύχεις ένα δικό σου σκοπό. Έτσι ας πούμε είχα γράψε πέρσι το καλοκαίρι ότι όλοι εμείς που δουλεύουμε σε global brands λάβαμε εντολή να μην κάνουμε αναφορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου αν το brand μας δεν ήταν χορηγός ή υποστηρικτής.

Γιατί; Επειδή ένα brand μπορεί εύκολα στα social media να κάνει αναφορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες και να καπαρώσει τους πραγματικούς χορηγούς χωρίς να έχει κάποια εμπορική σχέση. Piggybacking, in a way.

Το κρατάμε αυτό γιατί το piggybacking συμβαίνει συχνα στο digital.

Για παράδειγμα, το νέο video Real Beauty της Dove που σε δυο εβδομάδες πήρε 34 εκ. views:

και το αντίστοιχο video-παρωδία του online shopping website Cladwell.com που σε 10 μέρες πήρε 570.000 views:

 

Και με αυτό σας ευχόμαστε να περάσετε υπέροχα, να ξεκουραστείτε και να χαρείτε την οικογένειά σας. Θα τα ξαναπούμε σε μια εβδομάδα!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.