X
    Categories: Social Media

Χαστουκίζοντας τα social media…

Για το πρωινό χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη προς την Λιάνα Κανέλλη φαντάζομαι το μάθατε. Συνέβη μόλις πριν 20′ στον ΑΝΤ1.

Θέλησα λοιπόν να ελέγξω την ταχύτητα του monitoring που έχουμε και έτσι έψαξα για τη λέξη χαστούκι περίπου 10 λεπτά αφότου συνέβη το γεγονός.

Μια σωστή αναζήτηση σε πραγματικό case study θα συμπεριελάμβανε κι άλλους όρους, αλλά εμένα με ενδιέφερε ο όρος χαστούκ*.

Βλέπουμε λοιπόν κατά μέσο όρο περίπου 300 αναφορές τη μέρα μέσα στην εβδομάδα μέχρι που σήμερα εντός 10 λεπτών οι αναφορές ξεπέρασαν τις 900. Μέχρι το τέλος της ημέρας σίγουρα θα ξεπεράσουν τις 10.000 αναφορές.

Ναι, το εργαλείο monitoring πρέπει να είναι γρήγορο για να στέλνει τα κατάλληλα alerts όταν έχουμε αναφορά μεγάλων προβλημάτων, ώστε να ενεργοποιηθεί ο κατάλληλος μηχανισμός ORM/CM  από πίσω.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Γιώργο το monitoring σε αυτή την περίπτωση (και σε αντίστοιχες που έχουν ήδη "σκάσει") έχει μικρή σημασία. Αντίθετα έχει τεράστια αξία όταν μπορεί το εργαλείο να πιάσει έγκαιρα μικρό αριθμό αρνητικών mentions και να στείλει το κατάλληλο alert για να μην φτάσει το brand στα 900 mentions στα 10 λεπτά. ;)

    • Αυτό που θέλω να δείξω για το εργαλείο είναι ότι πιάνει τα αποτελέσματα πολύ γρήγορα. Η ταχύτητα του spider νομίζω είναι το ένα από τα δύο χαρακτηριστικά ενός καλού monitoring tool (το άλλο είναι το εύρος των πηγών του) για να έχει νόημα το χτίσιμο επιπλέον υπηρεσιών: alerts, charts, comparisons, etc. No? :)

This website uses cookies.