The New Stuff - Suit digital marketing

FOMO: Fear Of Missing Out

Mara Havaki


Σου έχει κλείσει ποτέ το κινητό από μπαταρία και δεν μπορείς να συνδεθείς στα αγαπημένα σου apps; Έχει πέσει ποτέ το ρεύμα στο σπίτι σου και δεν έχεις πρόσβαση στο Internet; Πας διακοπές και δεν πιάνει καλό 3G και αρχίζεις να νιώθεις πως χάνεις τον πολιτισμό;

Το feeling σε όλες αυτές τις περιπτώσεις είναι το ίδιο και ονομάζεται FOMO, ακρωνύμιο των λέξεων Fear Of Missing Out!

Το FOMO είναι μία δυσάρεστη ψυχολογική κατάσταση στην οποία περιέρχονται άτομα που φοβούνται μήπως χάσουν την ευκαιρία για οποιασδήποτε μορφής κοινωνική αλληλεπίδραση. Κατά κύριο λόγο, το FOMO είναι πλέον συσχετισμένο με τις μοντέρνες τεχνολογίες, όπως είναι τα social media. Η ραγδαία ανάπτυξη και εξάπλωση των social media ήταν η αιτία να αυξηθεί δραματικά η εμφάνιση του φαινομένου FOMO, μιας και η κοινωνική δικτύωση έχει γίνει πλέον must. Όταν ένα άτομο αδυνατεί να συνδεθεί στο internet και να προχωρήσει στο social interaction νιώθει δυσαρέσκεια. Ουσιαστικά, φοβάται ότι μπορεί να χάσει τη ροή των πραγμάτων στο διαδίκτυο.

fomo2

 

Από τότε που έγινε το boom στα social media, οι σχέσεις των ανθρώπων άλλαξαν κατά πολύ. Πλέον δεν επικοινωνούμε το ίδιο καλά face-to-face, αφού πάντα θα έχουμε το νου μας στο κινητό μας ή στο tablet για ενδεχόμενο notification από ένα από τα 10 social media profile μας. Ακόμα και κατά τη διάρκεια καφέ, γεύματος, βόλτας, meeting θα υποκύψουμε στο FOMO και θα ανυπομονούμε να δούμε κάτι πιο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό για να το κάνουμε like, comment, share, retweet, follow κλπ. Αλήθεια, πόσες φορές τη μέρα τσεκάρετε το κινητό σας για νέες ειδοποιήσεις; Το check είναι πλέον αυτοματοποιημένη κίνηση!

Επομένως, που καταλήγουμε; Είμαστε συνέχεια συνδεδεμένοι από φόβο μήπως χάσουμε κάτι στο Facebook ή/και σε κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα social media. Ο φόβος αυτός είναι που δε θα μας αφήσει να φύγουμε σαν χρήστες από το Facebook, παρά μόνο αν βγει κάτι πολύ καλύτερο και γίνει μαζική μετακίνηση προς τα εκεί.

Social Media

Mara Havaki

Η Μάρα κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακάλυψε τη δυναμική που κρύβει ο κλάδος του Marketing. Μετά την αποφοίτησή της, την κέρδισε ολοκληρωτικά ο χώρος του digital, στον οποίο και δραστηριοποιείται έκτοτε. Τα τελευταία δύο χρόνια εργάστηκε στη Socialab ως Marketing & PR Manager, ενώ παράλληλα είχε αναλάβει και την αρχισυνταξία του Suit.gr.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting