X
    Categories: Facebook

Geo-Targeting

Στις διακοπές μου στη Ρόδο πρόσεξα κάτι ενδιαφέρον.

Μετά από κάποια  status στα οποία είχα προσθέσει την τοποθεσία μου είτε γενικά (Rhodes) είτε ειδικά (κάποιο check-in ή location σε κάποια ανάρτηση).

Το Facebook μου εμφάνισε μια διαφήμιση στο smartphone, η οποία έδειχνε ξεκάθαρα ότι είχε στοχεύσει όσους «είναι» στη Ρόδο.

Όταν στοχεύουμε συγκεκριμένες πόλεις στο διαφημιστικό εργαλείο του Facebook, το Facebook μας δίνει κατά προσέγγιση τον αριθμό όσων θα στοχευθούν. Αν το budget, η διάρκεια της καμπάνιας και τα versions της διαφήμισης είναι αρκετά, περίπου το 70% – 90% θα δει τη διαφήμιση (impressions).

Όμως, το ότι θα εμφανιζόταν η διαφήμιση σε όσους δεν μένουν στη Ρόδο αλλά απλά έκαναν διακοπές εκεί, το περιμένατε;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.