X

Αλλαγές στο Gmail

Όσοι έχουν Gmail θα έχουν παρατηρήσει μια βασική αλλαγή στην εμφάνιση του inbox τους, καθώς πλέον εμφανίζονται στο πάνω μέρος της οθόνης κάποια tabs τα οποία ξεδιαλέγουν τα emails σε πέντε βασικές κατηγορίες:

  • Primary: προσωπικά emails και όσα δεν ανήκουν στις άλλες κατηγορίες (και ίσως newsletters)
  • Social: emails από facebook, youtube, twitter και αντίστοιχες υπηρεσίες
  • Promotions: emails από deals ή newsletters (ναι, κι εδώ newsletters)
  • Updates: οποιαδήποτε updates αφορούν σε λογαριασμούς ή επιβεβαιώσεις email σε νέα sites κλπ.
  • Forums: μηνύματα από forums ή newsletters (ναι και εδώ newsletters)

Κατά τη δική μου εμπειρία, το gmail είναι το πιο σύνηθες resource για προσωπικά emails στην Ελλάδα σε σχέση με hotmail.com, yahoo.com και yahoo.gr και έχει ίσως ένα 40% αυτής της αγοράς.

Δεδομένου λοιπόν ότι τα newsletters μπορεί να πάνε σε ένα άλλο φάκελο από τον primary (παίζει ρόλο ο μηχανισμός που έχουμε επιλέξει για να το στείλουμε, απ’ ότι φαίνεται ως τώρα), πιστεύω πως θα δούμε τα εξής δύο φαινόμενα σε όσους κάνουν email marketing:

  • μείωση του αριθμού των ανθρώπων που ανοίγουν κάθε newsletter (open rate), καθώς θα παρακολουθούν κατά κύριο λόγο το primary inbox τους,
  • μικρή αύξηση στον αριθμό των ανθρώπων που ανοίγουν σε μετέπειτα χρόνο κάποια από τα newsletters τους (αυτά που πραγματικά τους ενδιαφέρουν) καθώς αντί αυτά να τους «ενοχλούν» ως αδιάβαστα στο inbox τους, τώρα έχουν ένα συγκεκριμένα σημείο στο οποίο τον περιμένουν όταν έχει χρόνο να τα διαβάσει.

Σε κάθε περίπτωση, οι χρήστες έχουν την επιλογή να απενεργοποιήσουν τη λειτουργία αυτή στο Gmail τους και πιστεύω πως αρκετοί power users θα το κάνουν, καθώς προτιμούν να έχουν μία οθόνη για όλα.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Το δοκίμασα... το προσπάθησα... και το απενεργοποίησα. Νομίζω δεν είναι αρκετά έξυπνο ακόμα, και δεδομένου ότι είναι opt-in επιλογή, μάλλον δεν θα το ακολουθήσουν και πολλοί.

  • Είναι οκ σαν εφαρμογή.... κατά τη γνώμη μου το μεταβατικό στάδιο για να περάσουν πιο δυναμικά στην προώθηση των διαφημιζομένων τους αφού τώρα οι διαφημίσεις μπάινουν στην γραμμή των mail.... τύπου advertorial.

This website uses cookies.