The New Stuff - Suit digital marketing

Google Localization: Τώρα και στην Ελλάδα!

Performance Team


Και ναι, είναι αλήθεια! Το Google Localization είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας!

Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παρέχει πλέον τη δυνατότητα και στους Έλληνες digitalαίους να στοχεύσουν γεωγραφικές περιοχές της ελληνικής επικράτειας μέσω Google AdWords.

Μία από τις πιο βασικές ρυθμίσεις για κάθε καμπάνια PPC είναι η γεωγραφική στόχευση, όπου μπορείτε να ρυθμίσετε την γεωγραφική περιοχή που θέλετε να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας. Tο Google AdWords διαθέτει διαφορετικά επίπεδα γεωγραφικής στόχευσης.

Μέχρι σήμερα, στην Ελλάδα οι διαφημίσεις που έτρεχε ένας διαφημιζόμενος στο AdWords είχαν σαν στόχευση αναγκαστικά όλη τη χώρα, τη στιγμή που εδώ και χρόνια στην Αμερική και σε κάποιες άλλες χώρες μπορούσες να στοχεύσεις ακόμα και στο οικοδομικό τετράγωνο που βρισκόταν η επιχείρηση του διαφημιζόμενου.

Έφτασε λοιπόν η ώρα που όλοι μας περιμέναμε! Επίσημα πλέον, μπορούμε να στοχεύσουμε πόλεις (π.χ. Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.ά.) και νησιά (π.χ.  Κρήτη), αλλά σε μερικές περιπτώσεις και δήμους, όπως το Περιστέρι και η Καλλιθέα. Μια άλλη δυνατότητα που σου δίνει το AdWords είναι και η στόχευση με ακτίνα χιλιομέτρων γύρω από την περιοχή ή την πόλη που επιθυμείς να στοχεύσεις.

Παρακάτω μπορούμε να δούμε μερικά παραδείγματα με τις νέες ρυθμίσεις στην πλατφόρμα του AdWords.

1. Χώρα

Η επιλογή “χώρα” είναι η μεγαλύτερη γεωγραφική στόχευση που υπάρχει για κάποιον που θέλει να διαφημιστεί online. Να σημειώσουμε πως η Google έχει παρουσία στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

1 2. Πόλη

Μας δίνεται η δυνατότητα πλέον να στοχεύσουμε την πόλη που θέλουμε να παίζουν οι διαφημίσεις μας.

2

3. Νησί

Αν επιθυμείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στη νησιωτική χώρα, πλέον έχετε τη δυνατότητα.

3

4. Δήμος

Αν το target group σας είναι οι κάτοικοι ενός συγκεκριμένου δήμου, δεν έχετε παρά να στοχεύσετε το δήμο της επιλογής σας.

4

5. Αεροδρόμια

Αν θέλετε να στοχεύσετε άτομα που ταξιδεύουν, αυτή είναι η σωστή επιλογή.

5

6. Χιλιομετρική Ακτίνα

Στόχευση με ακτίνα χιλιομέτρων γύρω από την περιοχή η την πόλη που θέλετε να φαίνονται οι διαφημίσεις σας.

6

Βέβαια, καλώς ήρθαν όλες αυτές οι νέες ρυθμίσεις και στη χώρα μας, αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Εννοώντας, πως τώρα πρέπει να σηκώσουμε τα μανίκια και να αρχίσουμε τα Split Testing για να δούμε κατά πόσο ακριβείς είναι αυτές οι νέες προοπτικές και αν όντως δουλεύουν σωστά.

Πάντως ένα είναι το σίγουρο, πως θα βοηθήσουν πολύ το διαφημιζόμενο στο να βελτιώσει το ROI του, αλλά και να στοχεύσει καλύτερα το κοινό που τον ενδιαφέρει. Άλλωστε, όσο περνάει ο καιρός η στόχευση θα γίνεται όλο και καλύτερη, γιατί θα προστεθούν στην πλατφόρμα ακόμα περισσότερες πόλεις, νησιά, δήμοι και αεροδρόμια.

 

Advertising · Google · News · Online Marketing

google · google adwords · Google Localization · ppc

Performance Team

Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting