The New Stuff - Suit digital marketing

Η Google βελτιώνει το Adwords

Stefanos Sklavenitis


H χήνα με τα χρυσά αυγά της Google, η πλατφόρμα των AdWords, όπως είναι λογικό πρέπει να πιάνει τον παλμό της εποχής και να απαντά σε κάθε ανάγκη των διαφημιζομένων. Με τον αριθμό εκείνων που εμπιστεύονται την Google για να διαδώσουν το διαφημιστικό τους μήνυμα να αυξάνεται ραγδαία, αυτές οι ανάγκες γίνονται καθημερινά όλο και περισσότερες, όλο και πιο πολύπλοκες. Στις 22 του Απρίλη, λοιπόν, πήραμε μια πρώτη γεύση των χαρακτηριστικών που έρχονται στην καθημερινότητά όλων όσων ασχολούμαστε με τον κλάδο του search. Συνοπτικά, λοιπόν…

google-adwords-mobile

-Τα mobile applications αρχίζουν και αποκτούν ουσιαστικές δυνατότητες προώθησης. Το να ενθαρρύνουμε τον χρήστη να κάνει install ένα app γινόταν και μέχρι σήμερα, μόνο που πλέον μπορεί να στοχευθεί ο χρήστης έτσι ώστε να αρχίσει να χρησιμοποιεί και τα apps που έχει κατεβάσει. Άλλωστε, σύμφωνα με την Google το 80%  των apps που κατεβάζουμε δεν τα χρησιμοποιούμε ποτέ… Αν από την άλλη ωστόσο, απαντούν σε κάποια ανάγκη μας (πχ. ψάχνουμε παιδικό παραμύθι στo search, ενώ στη συσκευή μας έχουμε ένα τέτοιο ξεχασμένο app με παιδικά παραμύθια), τότε οι ιδιοκτήτες των app θα μπορούν να προτείνουν την εφαρμογή τους στον χρήστη με μια διαφήμιση που θα τον προτρέπει να την ανοίξει.

-Έρχονται αρκετά νέα reporting tools, που θα κάνουν την ανάγκη να εξάγουμε τα δεδομένα μας σε κάποιο excel για επεξεργασία περιττή. Περισσότερη απλότητα και πρακτικότητα αναμένεται και με πιο ανανεωμένα εργαλεία για bulk editing, automated bidding, ενώ σίγουρα το lab feature “draft mode” θα κάνει πολλούς από μας να πειραματιστούμε για την πιθανή αποτελεσματικότητα ή μη για καμπάνιες, διαφημίσεις ή keywords.

-Στα νέα εντυπωσιακά features, για τα οποία δεν έχουμε ακόμα πολλές λεπτομέρειες, αλλά ξέρουμε πως η Google τα επεξεργάζεται, είναι και η δυνατότητα για καλύτερη καταγραφή των conversions. Δεν έχει σημασία αν ο χρήστης μας ανακάλυψε σε μία συσκευή αλλά “έδρασε” σε κάποια άλλη, πλέον τα conversions -σύμφωνα με την Google- θα αρχίσουν να καταγράφονται ακόμα πιο αποτελεσματικά (μένει να δούμε και το πως).

Για πιο αναλυτική καταγραφή των αλλαγών που έρχονται, μπορείτε να διαβάσετε και το blogpost της Google!

Search

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting