The New Stuff - Suit digital marketing

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

Valeria Lada


Ο τομέας του Digital Marketing αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς. Συγκρούεται λοιπόν συχνά με το Graphic Designer. Tι σημαίνει αυτό;

Οι τεχνολογικές εξελίξεις σε αυτόν τον νέο κλάδο έχουν δημιουργήσει ένα επιταχυνόμενο περιβάλλον, όπου κάθε μήνα αλλάζει ραγδαία. Τα επόμενα 30 χρόνια θα δούμε πολλές αλλαγές στον ορισμό του τι σημαίνει να είναι κάποιος Marketer, Designer, SEO advisor, και αμέτρητοι άλλοι τίτλοι θέσεων εργασίας που συνδέονται συνήθως με αυτό το industry.

H πρώτη «σύγκλιση» έχει ήδη αρχίσει, και αρχίζει με τη συγχώνευση του Digital Marketing και του Graphic Design. Οι βιομηχανίες αυτές έχουν γίνει αχώριστες. Ένας Digital Marketer δεν μπορεί να κάνει ολοκληρωμένα τη δουλειά του χωρίς να χρησιμοποιήσει κάποιο τρόπο επεξεργασίας της εικόνας, infographic, ή βίντεο. Από την άλλη, ένας Graphic Designer δεν μπορεί να κάνει μια καλή εικόνα, infographic, ή βίντεο, χωρίς να κατανοήσει πρώτα πώς θα διατεθεί στην αγορά.

Γιατί συμβαίνει αυτό?

Επειδή μια εικόνα αξίζει 1.000 λέξεις…

  • Σε κανέναν δεν αρέσει πραγματικά το διάβασμα. Εντάξει, σχεδόν σε κανέναν. Όμως δοκίμασε να βάλεις ένα βιβλίο δίπλα σε μια τηλεόραση και θα δεις πόσο συχνά κερδίζει το βιβλίο.
  • Κάθε καλό blog post χρειάζεται μια πολύ εντυπωσιακή εικόνα.
  • Ένα καλό post στα Social Media χρειάζεται μια εικόνα που παραπέμπει σε μια πρόσκληση για δράση.
  • Το καλό website χρειάζεται εικόνες που απεικονίζουν το σκοπό της σελίδας.
  • Υπερφόρτωση πληροφοριών σημαίνει ότι κυριολεκτικά όλοι ανταγωνιζόμαστε για την προσοχή στην ίδια αγορά, δηλαδή στο διαδίκτυο.
  • Η καλύτερη εικόνα κερδίζει τον πόλεμο της προσοχής.

Κάθε εταιρεία για να λειτουργεί σωστά χρειάζεται Digital Marketers που θέλουν να είναι καλύτεροι Graphic Designers. Από την άλλη χρειάζεται επίσης και Graphic Designers που θέλουν να γίνουν καλύτεροι Digital Marketers.

Λάθη των Digital Marketers στο Design

  1. Δαπανούν χρόνο για τη δημιουργία περιεχομένου. Ωστόσο το περιεχόμενο αυτό δεν υποστηρίζεται με προσαρμοσμένες και συναρπαστικές εικόνες.
  2. Δεν υπολογίζουν και τις εικόνες στον προϋπολογισμό.
  3. Φτιάχνουν Social posts χωρίς να βάλουν εικόνες.
  4. Καλύπτουν τα πρόσωπα των εικόνων με κείμενα.
  5. Δημιουργούν μια εικόνα που τη μοιράζουν σε πολλαπλά Social Media Platforms όμως δεν έχει περικοπεί κατάλληλα για όλα.
  6. Χρησιμοποιούν υπερβολικές εικόνες για να εντυπωσιάσουν που είναι εντελώς άσχετες με το περιεχόμενό τους.
  7. Προσλαμβάνουν Designers που δεν έχουν πλήρως κατανοήσει το στόχο για να δημιουργήσουν εικόνες.

Λάθη των Graphic Designers στο Digital Marketing

  1. Εστιάζουν πάρα πολύ στην αισθητική του Design, αλλά όχι στη λειτουργικότητά του.
  2. Έχουν έλλειψη από πληροφορίες ή από την απαραίτητη διορατικότητα ώστε να καταλάβουν πραγματικά την εμπειρία του χρήστη.
  3. Δεν επικεντρώνονται στις πωλήσεις ή στις μετατροπές, ούτε καν γνωρίζουν το «τέλος ζώνης».
  4. Συχνά αγνοούν ότι οι copy θα πρέπει να ενημερώνουν το Design και όχι το αντίστροφο.
  5. Αφήνουν τον «εσωτερικό καλλιτέχνη» τους να αναλάβει (επιτρέποντας στο καλλιτεχνικό τους ταλέντο να τους πάρει σε μια κατεύθυνση που είναι άσχετη με το περιεχόμενο ή το copy).
  6. Δεν ερευνούν το στόχο του project πριν την έναρξη της διαδικασίας του Design.

Πώς μπορείς να προετοιμάσεις τον εαυτό σου για να γίνεις καλύτερος και στους δύο τομείς;

Λοιπόν, αναγνωρίζοντας ότι έχεις ένα πρόβλημα, έχεις κάνει ένα καλό πρώτο βήμα. Το σίγουρο είναι ότι όλοι πρέπει να πάμε πίσω στο «σχολείο» και να εξοικειωθούμε με την άλλη πλευρά του φράχτη. Όπου «σχολείο», εννοώ ένα blog, μια σειρά για copywriting κ.λ.π. Απλά αυτά είναι «προαιρετικά μαθήματα» που μόνο αν σε ενδιαφέρουν πραγματικά επιλέγεις να παρακολουθήσεις. Ακόμα και για κάτι τόσο απλό όσο η κατανόηση του πώς να συρρικνωθεί μια εικόνα για να χρησιμοποιηθεί σε web, υπάρχουν πολλά βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να βελτιώσεις τον εαυτό σου! Τόσο σε θέμα Marketing όσο και το κομμάτι του Design.

Αλλά τι ιδιότητες αναζητούν οι επιχειρήσεις αυτές τις μέρες;

Digital Marketing

Το Digital Marketing απαιτεί γνώσεις Adobe Creative Suite, βελτιστοποίησης ιστοσελίδας, μετατροπές τιμών και δυνατότητα μετατροπών λεκτικών αποσπασμάτων. Χρειάζεται γνώσεις δημιουργίας τίτλων που να τραβούν την προσοχή, επεξεργασία και δημιουργία blog. Επίσης, απαιτεί σωστή χρήση και διαχείριση των social media και προσαρμογή εικόνων χωρίς βοήθεια από συνεργάτες. Με την online διαφήμιση, τα social media και το branding όλα πλέον σχετίζονται με εικόνες. Γι’ αυτό  δεν μπορείς πλέον να μην γνωρίζεις τουλάχιστον τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού και της ανάλυσης εικόνας. Ή να μην ξέρεις τη διαφορά μεταξύ JPG και PNG.

Graphic Designer

Ένας Graphic Designer από την άλλη, πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία επεξεργασίας γραφικών, ώστε να μετατρέψει μια απλή εικόνα σε κάτι θεμιτό προς το κοινό. Πρέπει να μπορεί να μετατρέψει αρχεία με στατιστικές πληροφορίες σε εικονικές απεικονίσεις με απόλυτη ακρίβεια. Πρέπει να μπορεί να αντιληφθεί και να κατανοήσει απόλυτα το περιεχόμενο κάθε εικόνας που θα πρέπει να επεξεργαστεί αλλά και το σκοπό ύπαρξης της, το στοχευμένο κοινό που θέλει να προσελκύσει κ.λ.π. Ο  Graphic Designer πρέπει να φανταστεί τον εαυτό του στη θέση του πελάτη. Τι θέλει ο πελάτης; Πώς το έχει ακριβώς στο μυαλό του; Ποιο σκοπό καλείται να πραγματοποιήσει για χάρη του πελάτη και τι υλικό έχει στη διάθεσή του;

Τα δύο αυτά αντικείμενα θα πρέπει να καταφέρουν να συνυπάρξουν λοιπόν σε μια εταιρεία. Να συνυπάρχουν χωρίς να συγχέονται και να εξυπηρετούν αποκλειστικά τους στόχους τους χωρίς να παρεκκλίνουν από αυτούς. Και τα δύο είναι εξίσου απαραίτητα και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Η απουσία τους ενός επιδρά στην λειτουργία του άλλου και με τέτοιο τρόπο θα πρέπει να αντιμετωπίζονται.

Advertising

blog · Designer · digital marketing · Graphic Designer · posts · Social Media · διαδίκτυο

Valeria Lada

Η Βαλέρια Λαδά είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται σαν Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο