X
    Categories: Content

Απόσυρση διαφήμισης λόγω ομοφοβικού περιεχομένου

Welcome back! Οι διακοπές για τους περισσότερους τελείωσαν, οι μπαταρίες για τους περισσότερους γέμισαν και σιγά-σιγά βάζουμε τα κεφάλια μέσα…

Πρώτο νέο της νέας σεζόν, μια ωραία κίνηση όμοια της οποίας δεν έχω ξανακούσει στην Ελλάδα, καθώς η Village αποφάσισε να αποσύρει διαφήμισή της για την ταινία “We’re the Millers” από το newsbomb.gr λόγω άρθρου που ανέβασε το τελευταίο με τίτλο «Προστατέψτε τώρα τους νέους από την ομοφυλοφιλία όπως ο Πούτιν!» και με περιεχόμενο κυρίως ομοφοβικό.

Προσωπικά, πολύ θα ήθελα (πρώτα σαν χρήστης και μετά σαν marketer) οι διαφημιζόμενοι να μπαίνουν σε βάθος σχετικά με το πού επενδύουν το διαφημιστικό τους budget ελπίζοντας πως όχι μόνο δε θα στηρίζουν το faux-pas περιεχόμενο εν γένει, όπως για παράδειγμα το ομοφοβικό, το ρατσιστικό, το προληπτικό, το προσωποπαγές πολιτικό (που εξυπηρετεί μονίμο συγκεκριμένα πρόσωπα του πολιτικού κόσμου) το αναληθές (πόσα και πόσα sites δημοσιεύουν συστηματικά οτιδήποτε αναληθές για ανεβάσουν pageviews) ώστε σιγά-σιγά να αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο και να μη μπορούν να επιβιώσουν όσοι δεν προσφέρουν αξία στον αναγνώστη τους ή εξυπηρετούν μια κρυφή ατζέντα.

Καταλαβαίνω -φυσικά- ότι είναι δύσκολο και ότι δε μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη αλλά ελπίζουμε πως σιγά-σιγά θα χτιστεί ένα αίσθημα ευθύνης από τους marketers για να μην υποστηρίζουν οτιδήποτε σαν άνθρωποι δε θα θέλανε να εμφανίζεται δίπλα από τη διαφήμισή τους, με τον ίδιο τρόπο που δε θα παίζανε διαφήμιση σε τηλεοπτική εκπομπή παραπλανητικού ή απαράδεκτου περιεχομένου.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Εδώ που φτάσαμε τα βλέπουμε όλα,αλλά έχετε απόλυτο δίκαιο.

This website uses cookies.