X

Ήβη Fruitea

Μια νέα καλοκαιρινή πρόταση λάνσαρε η ήβη, ένα νέο αναψυκτικό με κόκκινο τσάι σε δύο γεύσεις: ρόδι και φράουλα. Το όνομά του fruitea.

Η πρωτοτυπία της Pepsico, ιδιοκτήτριας εταιρείας του brand ήβη, είναι πως λάνσαρε το προϊόν καλώντας πρώτα bloggers και όχι δημοσιογράφους για να το δοκιμάσουν.

Οι bloggers κάθισαν στο τραπέζι με την Έλενα Παπαρίζου, μίλησαν για περίπου 3 ώρες μαζί της, έβγαλαν φωτογραφίες και φυσικά ήπιαν fruitea.

Τα πρώτα σχόλια ήταν πως οι περισσότεροι προτιμούν τη γεύση ρόδι από τη γεύση φράουλα. Η συζήτηση μεταξύ των bloggers και φυσικά τα άμεσα ποσταρίσματα στο facebook έδωσαν άμεση τροφή για σχόλια.

Ήδη τα πρώτα σχόλια που συγκεντρώνονται σε blogs και στο facebook είναι θετικά. Κυρίως όμως, τα πρώτα αποτελέσματα στο google είναι ήδη εκεί για ένα προϊόν που δεν έχει ούτε βδομάδα στα ράφια των supermarkets.

Για να δούμε, το ότι οι bloggers προτίμησαν τη γεύση ρόδι θα επηρρεάσει και τους υπόλοιπους καταναλωτές σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που καταγράφηκε στις γευστικές δοκιμές πριν κυκλοφορήσει το προϊόν;

Εμείς απλώς ευχόμαστε καλές πωλήσεις!

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • απίστευτο #fail

    καλεί η ΗΒΗ 3-5 blogs και χωρίς το παραμικρό κριτήριο επιρροής, επισκεψιμότητας, και κοινού. blogs άσχετα με τις αξίες του brand, με το αντικείμενο της ενέργειας, με το target group ή έστω με το θεματικό αντικείμενο του brand ή της ενέργειας!

    καμία στρατηγική reputation ή brand launching με λίγα λόγια. Ή άν υπήρχε, εξανεμίστηκε σε μία κακή ενέργεια εφαρμογής μεταξύ 5 κολλητών. Και εμείς το σχολιάζουμε ώς.. ΚΑΛΟ;

    οι δε bloggers επιδίδονται στο να διατυμπανίζουν στα sites τους οτι "γουστάρω ΡΟΔΙ" ώστε να κάνουν ξεκάθαρα γραφική την ενέργεια και να παραπέμπουν σε χρηματισμό..

    μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας τελικά στην αγορά αυτή και κανείς δεν λέει στον πελάτη οτι δεν στέκει με τίποτα μια τέτοια ενέργεια

  • Αποστόλη, νομίζω ότι ξέρεις ότι διαφωνούμε σε αυτό.

    Εγώ που το έζησα και από κοντά το είδα ως μια ευκαιρία για να καταλάβουν οι brand owners τη δύναμη του απλού λόγου και την απόδοσή του στα SM.

    Προφανώς και το launch του προϊόντος δεν εξαρτάται μόνο από ένα event. Όπως έγραψα αυτή ήταν απλά η πρώτη επαφή με το κοινό και απλά το έφερε πρώτα σε επαφή με bloggers και όχι δημοσιογράφους.

    Φυσικά και θα υπάρχουν απόψεις που διίστανται για το τελικά τι απόδοση έχει κάθε ενέργεια και ειδικά από άλλους marketeers (καλή ώρα εσένα) που καταλαβαίνουν την αγορά. Όμως δε μπορείς να τους ευχαριστήσεις όλους.

    Προς το παρόν πάντως και από μία και μόνο ενέργεια είναι ευχαριστημένοι οι brand owners, η εταιρία που ανέλαβε το womm, οι bloggers και το πρώτο κοινό το οποίο δοκίμασε το προϊόν. Αυτό, γι αρχή σε μια αγορά που εσύ ο ίδιος βλέπεις ότι γρήγορα καίγεται από κάποιες ενέργειες, εγώ το θεωρώ ένα καλό πρώτο βήμα.

    Και φυσικά τα καλύτερα έρχονται με τις επόμενες δραστηριότητες γι αυτό το προϊόν, και ακόμα περισσότερο στα επόμενα product launches.

  • Eno esy Apostoli den fonakses tous kolitous sou sto "fovera petiximeno" startupday.

    An telika h grinia kai h mizeria itan epagelma kapoioi tha ebgazan polla xrimata mia kai apo ti douleia xoris apotelesma den ta kataferan...

    Stis theories eimaste oloi protoi, stin praksi psaxnoume na figoume apo tin xora giati kanenas den anagnorizei to "talento" mas :))

    Plaka mas kanete

  • Επιμένω οτι οι κακές εφαρμογές social media κάνουν κακό στην αγορά. Και αυτή ήταν μία κακή ενέργεια (το event με τα άσχετα blog) γιατι απλώς περιορίστηκε σε πελατειακές σχέσεις. Οι πελατειακές σχέσεις ικανοποιούν τους πελάτες (μας, σας, τους) και όχι την ενέργεια. Τα ίδια κάναμε και το 98 τα ίδια και τώρα. Το αποτέλεσμα το είδαμε όλοι οι παροικούντες της ψηφιακής Ιερουσαλήμ. Γιώργο το είδες και εσύ.

    αυτό λεει η λογική αυτό λέει και το marketing και η επικοινωνία.

    και θα ανέμενα το suit να είναι αντικειμενικό και να σχολιάζει με επιχειρήματα τις social media δουλειές και παρατυπίες όλων μας (και τις δικιές μου όταν τις κάνω). Οχι να μεταδίδει δελτία τύπου. Και το σχόλιό μου, αντι της αδιαφορίας μου αυτό επιβεβαιώνει.

    @Kostantinos. Θα εκτιμούσα το επώνυμο σου. Τώρα τι σχέση έχει το startupday event και οι προσωπικές μου επιλογές κατοικίας με την HBH και τα social media δεν ξέρω. Αν έχεις θέμα με μένα προσωπικά, καλό είναι να λύσεις τα θέματα σού μαζί μου και επώνυμα. Αν έχεις κάτι να πείς για μία πετυχημένη ή αποτυχημένη social media εκστρατεία, με επιχειρήματα,εδώ είναι ο κατάλληλος χώρος να το κάνεις. Αν θεωρείς οτι κάθε κριτική (ακόμη και όταν συνοδεύεται απο επιχειρήματα) ειναι εμπάθεια, μπορείς να την αντικρούσεις με επιχειρήματα.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

This website uses cookies.