X

This time, it’s personal

Σας έχει τύχει να σας ζητήσει κάποιος από τη δουλειά να γίνετε φίλοι στο facebook;

Μπορεί να μην είναι καν κάποιος από τη δική σας εταιρεία, αλλά από άλλη. Γνωριστήκατε σε κάποιο συνέδριο, σε μια παρουσίαση, ή απλώς σε μια γρήγορη επίσκεψη. Και τώρα σας θέλει για φίλο. Μα γιατί;

Οι πιθανές απαντήσεις είναι πολλές και παίζουν σε όλο το φάσμα, από επαγγελματισμό μέχρι προσωπική αναζήτηση. Κανείς δε σας πιέζει να γίνετε φίλοι. Άλλωστε το facebook έχει αλλάξει την έννοια της λέξης friend.

Φίλος μπορεί να είναι ο κολλητός, ο συνάδελφος, ο περιπτεράς, ο γονιός, ο θείος, ο νονός, ο περίεργος τύπος σε ένα πάρτυ που πήγες και δεν ήθελες να γνωρίσεις, ο κομμωτής σου, ο παλιός συμμαθητής που δεν τον έκανες παρέα στο σχολείο.

Αυτό όμως αλλάζει και τον τρόπο που δουλεύεις.

Έτσι, ξαφνικά είσαι φίλος με κάποιον που κάνεις από κοινού δουλειά, αλλά και με εκείνον που που πήγες να κάνεις δουλειά και δεν έκατσε. Μπορεί να σχολιάζουν στο προφίλ σου άνθρωποι που είναι μεταξύ τους ανταγωνιστές και μπορεί να γνωρίζονται ή να μην γνωρίζονται.

Παράλληλα κι εσύ μπορεί να θέλεις να προωθήσεις προσωπικά κάποια πράγματα στα οποία δουλεύεις και να μοιραστείς με τους φίλους σου ένα link, ένα video, μια φωτογραφία ή μια ιδέα. Ξαφνικά γίνεσαι το πρόσωπο το οποίο οι φίλοι σου συνδέουν με αυτό που προωθείς.

Με άλλα λόγια γίνεσαι δημόσια συνδεμένος με αυτό που προωθείς.

Και το καλό που σου θέλω να πιστεύεις αυτό που κάνεις…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.