X
    Categories: Opinion

Καθημερινή… ανάρτηση

Οι εφημερίδες έχουν άρθρα, τα blogs έχουν αναρτήσεις.

Αναρωτιέμαι λοιπόν αν αυτή η σελίδα περιέχει ένα άρθρο ή μια ανάρτηση. Και επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω το Χρήστο που με συμπεριέλαβε στην έρευνά του.

Νομίζω πως είναι σωστό τα παραδοσιακά μέσα να αναδεικνύουν την αξία των νέων μέσων και ο Χρήστος έκανε ακριβώς αυτό.

Για να μην περιαυτολογήσω όμως, θα ήθελα να σταθώ σε κάτι που παρατήρησα. Το άρθρο περιέχει και link σε μια περσινή έρευνα της MRB, την οποία ομολογώ πως δεν είχα υπόψη μου.

Μία από τις πρώτες ερωτήσεις της έρευνας ρωτάει τους χρήστες αν γνωρίζουν τι είναι τα social media. Το 22% των ερωτηθέντων απάντησε θετικά.

Αναρωτιέμαι ποιό θα ήταν το αντίστοιχο ποσοστό αν αντί για τον όρο social media που χρησιμοποιούμε οι marketers μεταξύ μας,  η ερώτηση ρωτούσε σήμερα αν γνωρίζουν το facebook.

Με 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και 2,7 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα, το ένα τέταρτο του πληθυσμού, αλλά και με διαφορά στη διατύπωση της ερώτησης, νομίζω πως το ποσοστό αυτό στις ηλικίες 15-65 που κάλυπτε η έρευνα θα ήταν 80%.

Δηλαδή, συγγνώμη, ποιόν γνωρίζετε σε αυτές τις ηλικίες που δεν έχει ακούσει το facebook;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.