X
    Categories: Wrong Moves

Audi A1 promo circus

Ήμασταν στη Μαρίνα Φλοίσβου το Σαββατοκύριακο και μετά από ένα λουκούλειο δείπνο στα Friday’s, πλησιάσαμε προς το κέντρο της μαρίνας όπου είχε κόσμο και κάτι λάμψεις.

Οι λάμψεις προέρχονται τελικά από το promo για το launch του Audi A1. Υπήρχε ένα μεγάλο περίπτερο με το αυτοκίνητο μέσα (τιμή 22.000 – 39.000 ευρώ) και από δίπλα είχε σόου ένας θίασος από ξυλοπόδαρους ζογκλέρ με φωτιές και πυροτεχνήματα.

Το σόου φαίνεται να είχε καθηλώσει μικρούς και μεγάλους. Ο θίασος ήταν μια διασκεδαστική νότα στη ζεστή νύχτα για μικρούς και μεγάλους.

Για όλους, εκτός από έναν.

Έναν που καθόταν, παρακολουθούσε και σκεφτόταν:

«Μα τι σχέση μπορεί να έχει το τσίρκο αυτό με το launch ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου; Ως καταναλωτής, δεν πιάνω τη σύνδεση μεταξύ τσίρκου και Audi.

Και ως άνθρωπος που έχω σχέση με την επικοινωνία, πραγματικά αμφιβάλλω για το κάτα πόσο τελικά ένα promo σαν αυτό -το οποίο ομολογουμένως έχει word of mouth value- αξίζει τα λεφτά του. Κάποιοι μπήκαν στο περίπτερο με το αμάξι και δώσανε τα στοιχεία τους. Είχε το τσίρκο καμία σχέση με αυτό; Όχι, ήταν σε απόσταση. Αν μη τι άλλο, το τσίρκο αποσπούσε τον κόσμο από το να δει οτιδήποτε άλλο, καθώς μονοπωλούσε το ενδιαφέρον.

Κάποιοι έδιναν τα ονόματά τους στα promo girls μέσα στο περίπτερο. Δεν ξέρω αν είχε κάποιο διαγωνισμό με κλήρωση ή αν δηλώνανε όσοι ενδιαφερόντουσαν για το αμάξι. Αλλά εγώ εξακολουθώ να ρωτάω γιατί χρειαζόταν το τσίρκο.»

Αναρωτιέμαι πώς παίρνει κάποιος την απόφαση πως είναι καλή ιδέα να ξοψέψει (τι ποσό άραγε;) για να διακόψει τη βόλτα κάποιων σε μια μαρίνα όπου δεν επιτρέπονται αυτοκίνητα για να τους παρουσιάσει κάτι που δεν έχει σχέση με το αυτοκίνητο.»

Γυρνόντας σπίτι, έψαξα να δω τη σελίδα έχει στο facebook η Audi στην Ελλάδα κι αν έχει σελίδα για το νέο της μοντέλο. Μην απορείτε που δεν δίνω links. Δεν υπάρχει τίποτα από τα δύο.

Interruption marketing ftl.

Έξω που η Audi έχει σελίδα και το A1 επίσης, μάλλον δεν ξέρουν τι κάνουν…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Μα καμία σχέση!!
    Ακόμα και το word of mouth που ανέφερες, αμφιβάλω αν θα αφορούσε στο audi.

  • Μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έστησαν κάποιο ελληνικό fan page στο Facebook για το αυτοκίνητο, τη στιγμή που για κάνα μήνα έτρεχε καμπάνια με banners σε αρκετά site, τα κλασικά μεγάλα portal αλλα και γνωστά blogs.

  • Ποιά διαφημιστική θέλει να κατευθύνει τον πελάτη της στο fb, όταν αυτό θα την οδηγήσει στο να συνειδητοποιήσει ο πελάτης ότι το fb αξίζει ενώ τα banners όχι;

  • Ναι δεν έχεις άδικο, το ιδανικό κατά τη γνώμη μου θα ήταν να παίξουν και με τα δύο (και διαφήμιση με banners και facebook). Και όχι, δε το λέω επειδή το xblog είχε banner του Audi A1! :P

This website uses cookies.