X

Location-based loyalty

Καθώς τα location-based social networks (LBSN) αποκτούν περισσότερους ένθερμους χρήστες παγκοσμίως, τόσο βγαίνουν και υπηρεσίες που τα χρησιμοποιούν σαν πλατφόρμες για κάτι περισσότερο.

Έτσι, αυτό το μήνα μάθαμε για το TopGuest, μια υπηρεσία που δρα ως aggregator των μεγαλύτερων LBSN και ανταμοίβει τους χρήστες όσο αυτοί κάνουν check-in σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Το TopGuest ξεκίνησε σε συνεργασία με την μικρή αλυσίδα ξενοδοχείων The Standard και προσφέρει μια εβδομάδα δωρεάν διαμονή σε όποιον μείνει και στα 4 ξενοδοχεία της αλυσίδας μέσα στην ίδια εβδομάδα, ή 25% έκπτωση σε όποιον κάνει 10 check-in στα ξενοδοχεία της.

Το TopGuest λειτουργεί με τα μεγαλύτερα LBSNs (από τα 70 που υπάρχουν) : Foursquare, GoWalla, Google Latitude, Loopt, BrightKite και Yelp, ενώ υποστηρίζει και το Twitter.

Οι λεπτομέρειες λειτουργείας του είναι ακόμα ασαφείς καθώς η υπηρεσία προσφέρεται δοκιμαστικά σε λίγους και αυστηρά επιλεγμένους χρήστες, αλλά σίγουρα υπάρχει ανάγκη για έναν aggregator όλων των LBSN ώστε να μπορούν οι εταιρείες να προσφέρουν εύκολα τα ίδια οφέλη σε όλους τους χρήστες ανεξαρτήτως πλατφόρμας που χρησιμοποιούν.

Η επιβεβαιώση του κάθε check-in παραμένει ένα βασικό πρόβλημα για τις περισσότερες επιχειρήσεις που φοβούνται ότι κάποιος μπορεί να κάνει check-in χωρίς να γίνει πελάτης (ή ακόμα και από το σπίτι του), αλλά αυτό δεν εμποδίζει κάποιους από το να τολμήσουν τη μαγεία των location-based social media.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.