The New Stuff - Suit digital marketing

Lookalike Audiences και εκτός Facebook

Fragiskos Kavroudakis


Πριν από ένα χρόνο το Facebook παρουσίασε τη στόχευση στα lookalike audiences, επιτρέποντας στους marketers να στοχεύσουν άτομα που πληρούν τα ίδια χαρακτηριστικά με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, αντλώντας μικρά δείγματα πληροφορίας (όπως ενδιαφέροντα, email addresses), χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι πληροφορίες αυτές εκτίθενται σε marketers ή παράπλευρους επαγγελματίες.

Ένα χρόνο μετά, η δημιουργία custom lookalike audiences φεύγει από τα όρια του Facebook και εκτείνεται σε brands’ website visitors, χρήστες mobile εφαρμογών, αλλά και χρήστες που είναι συνδεδεμένοι με διάφορες σελίδες.

Αυτή η νέα μορφή στόχευσης είναι διαθέσιμη σε όλους τους marketers, μέσω του Power Editor και της επιλογής “audiences”.
look-alike-audience

Τα lookalike audiences σας δίνουν τη δυνατότητα να βρείτε ένα κοινό που θα αντεπεξέλθει στις ανάγκες σας και θα προβεί σε ενέργειες αποτελεσματικές για το brand.

Στην περίπτωση ενός website, το ζητούμενο είναι να βρείτε πελάτες που τελικά αγοράζουν. Αφού εντοπίσετε το κοινό που πραγματοποιεί αγορές στο website σας, μπορείτε να στοχεύσετε κοινό που εμφανίζει αντίστοιχα χαρακτηριστικά με το κοινό που ήδη καταναλώνει στο site σας. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω του “Facebook conversion pixel” ή τα υπάρχοντα custom audiences για το website σας.

Αντίστοιχα πλεονεκτήματα αποκτούν και οι mobile εφαρμογές, καθώς μπορείτε να δημιουργήσετε lookalike audiences αντλώντας τα χαρακτηριστικά από τους πιο ενεργούς χρήστες σας , αυξάνοντας τα ποσοστά των πωλήσεων.

Τέλος, μπορείτε να βελτιώσετε το κοινό στη σελίδα σας στο Facebook, δημιουργώντας lookalike audiences με τους fans που δημιιουργούν το μεγαλύτερο engagement με τη σελίδα σας, αποκτώντας με αυτόν τον τρόπο ένα πιο ενεργό κοινό.

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε, όχι μόνο πόσους στοχεύετε αλλά και ποιους στοχεύετε, γιατί στο τέλος τα αποτελέσματα έρχονται από ποιοτικούς και όχι ποσοτικούς παράγοντες.

Μήπως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε τον τρόπο που ψάχνετε το κοινό σας;

Social Media

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο