X
    Categories: Facebook

Negative Feedback Action Plan

Αν έχετε παρακολουθήσει τα όσα έχουν αλλάξει το τελευταίο διάστημα στο EdgeRank, θα έχετε διαπιστώσει πως αν δεν φροντίσετε να κάνετε τα απαραίτητα βήματα, τις αναρτήσεις της σελίδας σας μπορεί να τις βλέπει και μόνο ένα 5% του κοινού σας.

Μετά την πρόσφατη προσθήκη του negative feedback ως βασικής παραμέτρου στον υπολογισμό του EdgeRank, το παιχνίδι αλλάζει. Αν κάποιος χρήστης δώσει negative feedback σε μια ανάρτησή σας μόλις αυτή γίνει λόγω κάποιας ενοχλητική ατάκας ή φωτογραφίας, αυτό να αποτελέσει λόγο να μην φτάσει η ανάρτησή σας στο υπόλοιπο κοινό σας.

Η πρώτη ερώτηση είναι «τι κάνετε γι αυτό;» αλλά πριν πάμε εμείς προέχει κάτι άλλο: «πώς θα καταλάβετε ότι συνέβη αυτό;»

Το negative feedback είναι κάτι το οποίο οι περισσότεροι admins δεν βλέπουν σχεδόν ποτέ. Λίγοι εκπαιδευμένοι admins το εξετάζουν στο τέλος του μήνα. Η ανάγκη λοιπόν τώρα προκύπτει να το εξετάζουν live κατά τη διάρκεια ζωής του post. Και τα περισσότερα posts έχουν ένα ουσιώδες lifetime 2-3 ωρών…

Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι για να γίνει καλή δουλειά στο περιεχόμενο της σελίδας, καποιος πρέπει να επιφορτιστεί και με αυτή τη δουλειά. Και αν κάποιο post έχει αρνητικό feedback κάποιας σημασίας, τότε μάλλον θα πρέπει να πάρει δραστικά μέτρα και να το διαγράψει. Αυτό φαίνεται να είναι για την ώρα το best practice.

Αλλά ας πάμε ένα βήμα πίσω: Τι είδους negative feedback μπορεί να δώσουν οι χρήστες για ένα post;

Οι επιλογές που μπορούν να δώσουν μέσα από το newsfeed τους χωρίς να μπούνε στη σελίδα είναι Hide και Report Spam.

Από εδώ κάνουμε είτε Hide είτε Report Story or Spam (όχι πως θα το έκανα ποτέ στη συγκεκριμένη σελίδα)

Άπαξ και κάνουν τον κόπο να μπούνε στη σελίδα, οι επιλογές τους αλλάζουν καθώς μπορεί να επιλέξουν να μη βλέπουν το posts στο newsfeed τους ή να κάνουν και τελείως unlike στη σελίδα. Προφανώς αυτά είναι και βαριού τύπου negative feedback.

Ενδεικτικά, το SocialFresh αναφέρει πως τα 3/4 του negative feedback αφορούν στο hide της ανάρτησης.

Τι θα κάνετε λοιπόν εσείς για το negative feedback των posts σας; Θα το αφήσετε να σας κάνει το EdgeRank score σουρωτήρι;

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Ευχαριστούμε Γιώργο. Και πού βλέπω ως admin ότι κάποιο post μου έχει γίνει hide; Γενικά το negative feedback το βλέπω αν πάω Insights και κάνω export data. Εκεί, όμως, δεν μπορώ να διαχωρίσω αν το negative feedback αφορά σε hide ή σε κάτι άλλο. Μήπως δεν κάνω κάτι καλά;

  • Καλησπέρα Δημήτρη,

    Όταν κατεβάζεις το Excel με τα POST level data (όχι με τα PAGE level date) τότε το excel έχει πολλά φύλλα στο ίδιο αρχείο. Μερικά από αυτά τα φύλλα είναι αφιερωμένα στο negative feedback και εξηγούν με ανάλυση την κάθε δράση (hide, hide all, unlike page, x button κλπ).

  • Πολύ σωστά, δεν το είχα προσέξει! Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!

This website uses cookies.