X
    Categories: Facebook

Nescafe Magic cover photo

Μερικές φορές πιστεύουμε οτι για να δημιουργήσουμε μια επιτυχημενη καμπάνια στο Facebook  πρέπει οπωσδήποτε να δημιουργήσουμε ένα  Facebook application.

Τα πράγματα όμως δεν είναι πάντα έτσι, αφού υπάρχουν πολλές πετυχημένες ιδέες που χωρίς τη χρήση ενός Facebook application αλλά με χρήση των δυνατοτήτων που του fan page, δημιούργησαν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους fans τους.

Ένα τελευταίο παράδειγμα είναι ο Nescafe, ο οποίος θέλοντας να αποκαλύψει στους fans του τη νέα του συσκευασία, αποφάσισε να παίξει με το cover photo της σελίδας του, δημιουργώντας έτσι ένα “magic” cover photo.

Ουσιαστικά έκρυψαν μια νέα συσκευασία μέσα σε κόκκους καφέ (πολλούς κόκκους σύμφωνα με το βίντεο) και για κάθε like που γινόταν κάτω από συγκεκριμένα posts, η στάθμη των κόκκων κατέβαινε κατέβαιναν και η συσκευασία αποκαλυπτόταν.

Ως αποτέλεσμα, πάνω από 3.000 άτομα έκαναν like στη σελίδα στα συγκεκριμένα posts σε μόλις μια μέρα, ενώ ένα album με όλες τις φωτογραφίες δημιουργήθηκε στη σελίδα που δείχνει σιγά σιγά την αποκάλυψη της συσκευασίας.

Την ιστορία λέει και το album με όλες τις φωτογραφίες, στο οποίο αξίζει να ανοίξετε την τελευταία φωτογραφία και πατώντας τα βελάκια αριστερά σιγά-σιγά να δείτε τη στάθμη του καφέ να κατεβαίνει.

Να μου το θυμηθείτε, η σελίδα του Nescafe θα αποδειχτεί η νέα Lacta, αν συνεχίσει έτσι…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.