Μερικές φορές πιστεύουμε οτι για να δημιουργήσουμε μια επιτυχημενη καμπάνια στο Facebook πρέπει οπωσδήποτε να δημιουργήσουμε ένα Facebook application.
Τα πράγματα όμως δεν είναι πάντα έτσι, αφού υπάρχουν πολλές πετυχημένες ιδέες που χωρίς τη χρήση ενός Facebook application αλλά με χρήση των δυνατοτήτων που του fan page, δημιούργησαν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους fans τους.
Ένα τελευταίο παράδειγμα είναι ο Nescafe, ο οποίος θέλοντας να αποκαλύψει στους fans του τη νέα του συσκευασία, αποφάσισε να παίξει με το cover photo της σελίδας του, δημιουργώντας έτσι ένα “magic” cover photo.
Ουσιαστικά έκρυψαν μια νέα συσκευασία μέσα σε κόκκους καφέ (πολλούς κόκκους σύμφωνα με το βίντεο) και για κάθε like που γινόταν κάτω από συγκεκριμένα posts, η στάθμη των κόκκων κατέβαινε κατέβαιναν και η συσκευασία αποκαλυπτόταν.
Την ιστορία λέει και το album με όλες τις φωτογραφίες, στο οποίο αξίζει να ανοίξετε την τελευταία φωτογραφία και πατώντας τα βελάκια αριστερά σιγά-σιγά να δείτε τη στάθμη του καφέ να κατεβαίνει.
Να μου το θυμηθείτε, η σελίδα του Nescafe θα αποδειχτεί η νέα Lacta, αν συνεχίσει έτσι…