X
    Categories: Facebook

Νέα διαφημιστική μονάδα στο Facebook

Για πάνω από ένα χρόνο εξηγούμε ότι τα brands πρέπει να μπούνε στα social media το συντομότερο δυνατόν. Ο λόγος ήταν ανέκαθεν ο ίδιος: Αν δεν μπούνε τώρα, το να μπούνε μετά θα τους είναι πιο δύσκολο, για να πιάσουν τους ίδιους στόχους θα χρειάζονται περισσότερο χρόνο και περισσότερη επένδυση σε χρήμα. Και το πιο πιθανό είναι ότι ο ανταγωνιστής θα έχει ήδη μπει, θα έχει ήδη πάρει το χρήστη σαν fan ή follower και θα τον μετατρέψει σε αυριανό πελάτη.

Αυτό το βλέπουμε με το ότι τα παιχνίδια, οι διαγωνισμοί και τα οποιαδήποτε άλλα apps αναπτύσσουμε στο Facebook πρέπει να έχουν συνεχώς κάτι καινούριο για να πιάσουν. Για τα περισσότερα brands (ειδικά εκείνα που δεν έχουν ένα sexyness, ένα fun appeal τέλος πάντων) οι fans γίνονται ολοένα και πιο ακριβοί αν συνυπολογίσει κανείς το κόστος διαχείρισης της σελίδας, το κόστος των διαγωνισμών, των δώρων, και όλων των ενεργειών γύρω από αυτές τις δραστηριότητες.

Α ναι, και μην ξεχνάμε τη διαφήμιση. Γιατί όλα από εκεί πηγάζουν: από το ότι το Facebook δεν έχει τζίρο από τα μεγάλα brands που έχουν κόσμο στη σελίδα. Γι αυτό κάνει ολοένα και πιο δύσκολη την απόκητηση fans όσο και το interaction μαζί τους σε καθημερινή βάση (λέγε με EdgeRank).

Τι κάνει λοιπόν το Facebook; Σύμφωνα με το Mashable, το Facebook ετοιμάζει να βγάλει ένα διαφημιστικό προϊόν το οποίο θα κάνει target το ticker που έχει βάλει. Τα λέγαμε, εμείς, το θυμάστε;

Η διαφορά με τη διαφήμιση στο ticker είναι πως θα είναι expanding, αλλά όχι με τον τρόπο που περιμένετε. Δε θα γίνεται μεγαλύτερη, αλλά θα μπορεί να συνδεθεί π.χ. με το τελευταίο post της σελίδας, ώστε ο καθένας να μπορεί να κάνει like στη σελίδα ή στο post κατευθείαν από το NewsFeed του.

Καλό για το Facebook, ακριβό για τα brands.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.