X
    Categories: Social Media

Αχ αυτός ο Αύγουστος

Έχετε παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι δεν τρέχουν καμπάνιες τον Αύγουστο;

Αυτό φυσικά είναι ένα ελληνικό trend, το οποίο πηγάζει λίγο από το «όλοι λείπουμε τον Αύγουστο», οπότε αυτόματα θεωρούμε ότι δεν έχει νόημα να τρέξουμε καμπάνιες τότε.

Πόση αλήθεια όμως έχει αυτό το τελευταίο;

Όπως σοφά προβάλλει η Wind, το «όλοι» είναι εύκολα παρεξηγήσιμο. Εγώ θα μπορούσα να αντιπαραβάλλω πως όλοι κρατάμε επαφή με φίλους και γνωστούς, ακόμα και το καλοκαίρι. Και το κάνουμε και μέσω social media. Άρα γιατί να μην υπάρχουν καμπάνιες;

Λίγο το ότι δε λείπουμε πλέον όσο λείπαμε, λίγο το ότι ένας υπολογιστής μπορεί να υπάρχει και στο σημείο διακοπών (κάποιοι είμαστε geek enough να παίρνουμε laptop αντί βιβλίου, αλλά πολλοί επισκέπτονται και Internet cafe στις διακοπές ή το business center / standalone PC του ξενοδοχείου), λίγο το ότι ανάλογα με τους μηχανισμούς που θα στήσουμε μπορεί κάποιος να συμμετέχει και από κινητό, τελικά μήπως αυτό με τον Αύγουστο που τον αποφεύγουμε για καμπάνιες δεν έχει και πολύ νόημα;

Μήπως να το ξανακοιτάξουμε να διαφημιστούμε σε ένα μήνα που το clutter είναι μικρότερο;

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.