Αχ αυτός ο Αύγουστος
Έχετε παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι δεν τρέχουν καμπάνιες τον Αύγουστο;
Αυτό φυσικά είναι ένα ελληνικό trend, το οποίο πηγάζει λίγο από το «όλοι λείπουμε τον Αύγουστο», οπότε αυτόματα θεωρούμε ότι δεν έχει νόημα να τρέξουμε καμπάνιες τότε.
Πόση αλήθεια όμως έχει αυτό το τελευταίο;
Λίγο το ότι δε λείπουμε πλέον όσο λείπαμε, λίγο το ότι ένας υπολογιστής μπορεί να υπάρχει και στο σημείο διακοπών (κάποιοι είμαστε geek enough να παίρνουμε laptop αντί βιβλίου, αλλά πολλοί επισκέπτονται και Internet cafe στις διακοπές ή το business center / standalone PC του ξενοδοχείου), λίγο το ότι ανάλογα με τους μηχανισμούς που θα στήσουμε μπορεί κάποιος να συμμετέχει και από κινητό, τελικά μήπως αυτό με τον Αύγουστο που τον αποφεύγουμε για καμπάνιες δεν έχει και πολύ νόημα;
Μήπως να το ξανακοιτάξουμε να διαφημιστούμε σε ένα μήνα που το clutter είναι μικρότερο;